خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

بهترین سالن های استراحت فرودگاه

سفربا هواپیما و مسافرت هوایی روز به روز راحت تر و لذتبخش تر می شود. سالن استراحت فرودگاه تسهیلات رفاهی ویژه ای است که در اکثر فرودگاه ها وجود دارد و معمولا توسط ایرلاین ها اداره می شوند. در این سالن ها امکانات و خدمات رفاهی ویژه ای به مسافران پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس ارائه می شود، البته در اکثر فرودگاه ها مسافران پروازهای اکونومی هم می توانند با پرداخت هزینه وارد این سالن ها شوند و از امکانات رفاهی آن ها استفاده کنند. اگر پروازتان تاخیر دارد یا مجبورید چند ساعتی را در فرودگاه معطل شوید دیگر لازم نیست روی صندلی های ناراحت فرودگاه چرت بزنید. به یکی از این سالن ها مراجعه کنید و از خدمات رفاهی مثل امکان استحمام، اینترنت وای فای، انواع نوشیدنی و غذا لذت ببرید. در این مطلب قصد داریم ۶ سالن استراحت فرودگاه برتر دنیا را به شما معرفی کنیم که خدماتی در حد هتل های پنج ستاره به مسافران ارائه می کنند. با راه جویان ققنوس شرق همراه باشید.

  • سالن استراحت ترکیش ایرلاین

Turkish Airlines Lounge 

مکان: فرودگاه آتاتورک، استانبول

این سالن استراحت به عنوان یکی از ده سالن استراحت برتر دنیا انتخاب شده است. میهمانان می توانند در این سالن ها از غذاهای خوشمزه ترکی و انواع غذاهای بین المللی لذت ببرند، در زمین گلف به تفریح و ورزش بپردازند و با انواع بازی ویدئویی خود را سرگرم کنند. قسمت بازی کودکان، کتابخانه، نمازخانه، سالن نمایش و بسیاری امکانات دیگر برای وقت گذرانی و سرگرم کردن مسافران وجود دارد. این سالن آنقدر مجلل و سرگرم کننده است که گذشت زمان را از یاد خواهید برد. فقط مراقب باشید از پروازتان جا نمانید! امکان استحمام و دوش گرفتن در این سالن ها وجود دارد و در این مدت کارکنان سالن می توانند خدمات اتوشویی لباس هایتان را برایتان انجام دهند.

شرایط استفاده: سالن استراحت فرودگاه آتاتورک در خدمت مسافران این پروازها خواهد بود: پرواز بیزنس کلاس ترکیش ایرلاینز و همینطور اعضای طلایی ایرلاین های عضو استار الاینس. برای استفاده از این سالن می بایست با شرکت هواپیمایی خود هماهنگ کنید.

  •     سالن استراحت فرست کلاس امارات

    Emirates First Class Lounge

مکان: فرودگاه بین المللی دبی

سالن استراحت فرودگاه دبی بسیار بزرگ و وسیع است. برای آنکه تصور صحیحی از اندازه این سالن داشته باشید این نکته را در نظر بگیرید: این سالن به اندازه طول ترمینال شماره ۳ فرودگاه دبی است؛ ترمینالی که خود یکی از بزرگ ترین ساختمان ها در جهان است!

در سالن استراحت فرست کلاس که در سالن A قرار دارد مسافران می توانند در فضایی راحت و دلنشین مثل هتلی ۵ ستاره وقت گذرانی کنند. میهمانان ویژه این سالن می توانند در رستوران سالن انواع غذاهای عربی و بین المللی را که توسط سرآشپزهای مجرب تهیه شده میل کنند. در قسمت اسپا و حمام به تمدد اعصاب بپردازند و در روی مبل های راحت و جادار لم بدهند. پتو و بالش های نرم و راحت نیز در صورت نیاز به مسافران ارائه می شود تا خوابی آرام و دلچسب را تجربه کنند.

شرایط استفاده: این سالن ویژه مسافرانی است که عضو پلاتین طرح برنامه پرواز امارات هستند. این  مسافران صرف نظر از نوع کلاس پروازی می توانند وارد این سالن شوند و از امکانات رفاهی آن استفاده کنند. مسافران پروازهای فرست کلاس نیز امکان ورود به این سالن لوکس و مجلل را دارند.

  •     سالن استراحت فرست کلاس کانتاس

    Qantas International First Lounge

مکان: فرودگاه سیدنی، استرالیا

از چشم انداز شیشه ای سالن کانتاس می توانید منظره پرواز و فرود هواپیماها را تماشا کنید و از نوشیدنی های دلچسبی که در قسمت کافی شاپ تهیه می شود لذت ببرید. اگر زمان بیشتری داشته باشید می توانید به قسمت اسپا بروید، دوش بگیرید یا با یک ماساژ حرفه ای خستگی سفر را از تنتان بیرون کنید. در این سالن سوئیت های اختصاصی نیز برای راحتی و رفاه بیشتر مسافران وجود دارد. کتابخانه ای نیز در قسمتی از این سالن وجود دارد که می توانید وقت خود را با خواندن چند صفحه ای از یک کتاب یا ورق زدن مجله های جدید سپری کنید. در قسمت کافی شاپ سالن نیز انواع نوشیدنی گرم و سرد به مسافران ارائه می شود.

شرایط استفاده: مسافرانی که با پروازهای کانتاس سفر می کنند می توانند از امکانات این سالن استفاده کنند. مسافران پروازهای دیگر نیز می توانند با پرداخت هزینه کارت ورود به این سالن ها را خریداری کنند و از امکانات رفاهی این سالن استفاده کنند.

  • سالن استراحت ویرجین آتلانتیک

    Virgin Atlantic JFK Clubhouse

مکان: فرودگاه جان اف کندی آمریکا

مسافرانی که از پروازهای هواپیمایی ویرجین آتلانتیک استفاده می کنند می توانند در فرودگاه هیترو لندن (London’s Heathrow) و فرودگاه گاتویک (Gatwick )، فرودگاه جان اف کندی، سن فرانسیسکو، بوستون، سل آنجلس، واشنگتن، هنگ کنگ و ژوهانسبورگ از سالن های استراحت ویژه این ایرلاین استفاده کنند. اما سالن استراحت فرودگاه جان اف کندی امکانات و تسهیلات رفاهی ممتازی دارد. امتیاز خاص این سالن سرو انواع غذاهای خوشمزه بین المللی، نوشیدنی های گرم و سرد فرحبخش و استراحت در فضایی آرام و دلنشین است. در سالن استراحت جان اف کندی مسافران می توانند از خدمات ماساژ، اسپا و … لذت ببرند.

  • سالن استراحت ساگا ایسلند

    Icelandair Saga Lounge

مکان: فرودگاه بین المللی کفلاویک

سالن استراحت ساگا در بزرگ ترین فرودگاه ایسلند قرار دارد و فرهنگ و مولفه های طبیعی ایسلند را به زیبایی هرچه تمام تر نمایش می دهد. دکور داخلی این سالن استراحت از نماهای یخی و چوبی الهام گرفته و طبیعت سردسیر این کشور را به خوبی منعکس می کند. میهمانان می توانند در حالی که غذای خود را میل می کنند از تماشای شعله های آتش شومینه مدرن سالن لذت ببرند. وعده های غذایی سبک مثل سالاد، نوشیدنی سرد و گرم یا غذاهای اصلی خوش طعم مثل پوره سیب زمینی و ماهی سالمون و غذاهای ایسلندی از جمله انتخاب متنوع میهمانان این سالن هستند.

  •     سالن استراحت فنلاندی

    Finnair Lounge

مکان: فرودگاه هلسینکی، هلسینکی فنلاند

در فرودگاه هلسینکی سه سالن استراحت وجود دارد که بازتابی از فرهنگ فنلاندی هستند. میهمانان این سالن می توانند از کابین های حمام اختصاصی استفاده کنند و در سونای ویژه فنلاندی به تمدد اعصاب بپردازند. کودکان می توانند در قسمت زمین بازی بچه ها خود را با انواع و اقسام اسباب بازی سرگرم کنند. صبحانه گرم، اسنک های داغ و خوشمزه و انواع نوشیدنی گرم و سرد از جمله سرویس هایی غذایی این سالن هستند.

منبع: travelchannel.com

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی