خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

جهت نهایی شدن قرارداد: مسوولین ایرباس این‌ ماه به ایران می‌آیند.


وزیر راه و شهرسازی گفت: بحث تامین مالی خرید هواپیمای ایرباس را نهایی کرده ایم و مسوولان ایرباس در ماه آگوست (شهریور) به ایران می آیند.


نهایی شدن تامین مالی ایرباس

آخوندی درباره آخرین وضعیت قرارداد خرید هواپیما از دو شرکت ایرباس و بویینگ گفت: در حوزه ایرباس موفق شدیم بحث تامین مالی را نهایی کنیم که پیشرفت بزرگی است. مسوولان این شرکت در ماه آگوست به ایران می آیند  و قرارداد را نهایی می کنیم. شرکت بویینگ نیز دو بار به ایران آمدند و پیشنهادات را دادند که مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است. برنامه ای که داریم برای قبل از اتمام سال ۲۰۱۶ است ولی یک عامل در کنترل ما نیست و آن عامل اوفک است که امیدواریم بویینگ و ایرباس همانطور که وعده کرده اند اگر بتوانند مجوز اوفک را بگیرند تحویل هواپیماها را انجام دهند. قرارداد خرید ۱۰۸ فروند هواپیما با بویینگ و ۱۱۸ فروند با ایرباس به امضا رسانده ایم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عدم پایبندی آمریکایی ها به تعهداتشان در برجام، فضای مذاکرات برای خرید هواپیما چگونه پیش می رود، گفت: ما موظف هستیم به مذاکرات تکیه کنیم. وقتی در مذاکرات فضا مثبت باشد و طرفها تعهد کنند نباید فرض را بر این بگذاریم که اشتباهی صورت می گیرد. قطعا مسائل سیاسی را که مبتنی بر عالم پیچیده سیاست است رصد می کنیم ولی من موظفم به فضای مذاکرات توجه جدی تری داشته باشم.

http://www.hk24.ir/Fa/Pages/News-234


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی