خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

زیباترین شهرهای برفی اروپا را بشناسید

پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۱۸ ق.ظ

 بلیط هواپیما و قطار

اگر دیدن برف و لذت بردن از منظره های برفی دلایل کافی هستند تا شما را در زمستان راهی سفر کنند، این مطلب را بخوانید. راه جویان ققنوس شرق ده شهر اروپایی را به شما معرفی می کند که در لباس سفید، زیبایی دوچندانی خواهند یافت!

کاناک(Qaanaaq)، گرینلند

کاناک یک شهر کوچک و در عین حال شمالی ترین شهر جهان است. اگر به دنبال چیزی متفاوت تر می گردید، این شهر ارزش یک بار سفر کردن را دارد. خانه های رنگی در مقابل برف سفید و آب های درخشان منظره ای زیبا به این شهر داده اند. جالب است بدانید که قدیمی ترین شکارچیان قطبی جهان در این شهر زندگی می کردند.

بلِد(Bled)، اسلوونی

بلد، شهر افسانه ای کوتوله ها، از دامنه های جنگلی کوه آلپ پوشیده شده و در فصل زمستان خالی از جمعیت است. اما قلعه نمادین این شهر در زمستان در بهترین و زیباترین حالت خود است،  به ویژه اگر بخواهید در کنار دریاچه این شهر، یک لیوان نوشیدنی میل کنید!

هالستات(Hallstatt)، اتریش

با افت دمای هوا و شروع بارش برف، این شهر شکلی رؤیایی به خود می گیرد. راه رفتن بدون ماشین و با پای پیاده خاطرات کودکی را به یاد شما خواهند آورد؛ خاطرات بازی در کوچه ها و خیابان ها وقتی مدرسه ها به خاطر برف تعطیل می شدند.

برگن(Bergen)، نروژ

زمستان در این شهر دقیقا همان چیزی است که در کتاب های داستان به تصویر کشیده شده است. شهر که با مناظر طبیعی احاطه شده، بیشتر شبیه یک پارک ملی است تا یک شهر. در شهر “اُس” که در نزدیکی برگن قرار دارد، هیچ برف روبی انجام نمی شود و می توانید مردم را در حال اسکی به سوی مغازه ها ببینید.

کپنهاگ، دانمارک

کپنهاگ که شادترین مکان روی کره زمین است به خاطر زمستان های سفید خود مشهور است. اگرچه به احتمال زیاد سرمای استخوان سوز به شما اجازه نخواهد داد که از صبح تا شب به برف بازی مشغول شوید اما وجود چند بار مانع از این خواهند شد که انگشت هایتان در اثر سرما یخ بزنند!

آلسوند(Aelsund)، نروژ

این شهر بندری کوچک در ساحل غربی نروژ بعد از یک آتش سوزی بزرگ در سال ۱۹۰۴ تقریا از نو ساخته شده و به خاطرسبک معماری شرق اروپایی خود معروف است. به سمت کوه آلاسکا بروید و از آنجا منظره این شهر و آب دره های اطراف را تماشا کنید.

اینسبروک(Innsbruck)، اتریش

معماری های ضحا حدید(معمار معروف)، بازارهای غذا و کافه های کنار رودخانه این شهر را در طول سال دیدنی می کنند. بنابراین تعجبی نیست که وقتی شهر در برف فرو می رود مردم محلی و بازدیدکنندگان آن را بیشتر دوست داشته باشند.

تالین(Tallinn)، استونی

تالین که پایتخت استونی است، به محلی مناسب برای سفرهای آخر هفته تبدیل شده و محبوبیت آن در حال گسترش است. علی رغم شهرت این شهر به سبز بودن، در زمستان و سفیدپوش شدن است که این شهر به زیباترین شکل خود در می آید.

سنت پترزبورگ، روسیه

اگرچه این شهر دومین شهر بزرگ روسیه است، اما معماری آن در دنیا بی رقیب است به خصوص زمانی که غباری از برف روی این جلوه های باشکوه معماری می نشیند.

گدانسک(Gdansk)، لهستان

ممکن است تا کنون از شهرهای ورشو و کراکوف دیدن کرده باشید، اما این شهر کمتر شناخته شده واقعا زیباست. سواحل شنی این شهر که در دریای بالتیک واقع شده، در تابستان جمعیت زیادی را به این منطقه می کشاند، اما زمستان ها شکوه خاص خود را دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۱
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی