خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

در ایران کجا به رفتینگ برویم؟

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

بلیط هواپیما و قطار

در ایران کجا به رفتینگ برویم؟

فعالیت های ماجراجویانه آنقدر پرنشاط و شادی آور است که همیشه طرفداران خاص خودش را دارد. رفتینگ  یکی از بهترین تفریحات هیجان آور است که حسابی روح ماجراجویانه تان را سیراب می کند. همراه چند نفر دیگر سوار قایق می شوید و خود را به امواج خروشان می سپارید، گاهی پارو می زنید و گاهی با جریان پر شدت آب همراه می شوید و جوشش جریان آب را کاملا حس می کنید. می روید و می روید و غرق در ماجراجویی و تفریحی لذت بخش می شوید، گاهی جریان آب آنقدر تند می شود که قایق تکان های شدیدی می خورد، همین هیجان هاست که ماجراجویی لذت بخش و مفرحی را برایتان می سازد. در مسیر، مناظر بکری را می بینید که فقط با به دل رودخانه زدن چشم اندازهایی به این زیبایی خودشان را به شما نشان می دهند. رودهای خروشان ایران ماجراجویان زیادی را به سمت خود می کشاند تا روی دیگری از هیجان را بر روی امواج آب تجربه کنند. می خواهیم بهترین مناطق ایران برای رفتینگ را معرفی کنیم، راه جویان ققنوس شرق را همراهی کنید.

رودخانه زاینده رود

زاینده رود از مهمترین رودهای مرکز ایران و از جاذبه های دیدنی به شمار می رود اگر این رودخانه را برای رفتینگ انتخاب کنید هیجانی وصف نشدنی را تجربه می کنید. بهتر است در فصل بهار به این رودخانه بروید چون رودخانه پر آب تر است و هر چه آب بیشتر باشد هیجان بیشتری را حس می کنید. جلیقه نجات می پوشید، کلاه ایمنی را بر روی سر می گذرید و سوار قایق می شوید، ابتدای مسیر کمی آرام است و طبیعت، مناظر بینظیری را پیش رویتان به نمایش در می آورد. پارو می زنید و به جلو می روید تا رودخانه روی دیگرش را به شما نشان دهد، کم کم صدای جوش و خروش آب خبر از تندتر شدن جریان آب می دهد قسمت هیجان انگیز ماجرا از این قسمت اتفاق می افتد به میان امواج می روید و تکان های شدید قایق را حس می کنید، در تلاش هستید تا قایق را کنترل کنید اما ناگهان همه چیز آرام می شود ولی اینجا پایان کار نیست امواج و شیب های تند زیادی در ادامه انتظار شما را می کشد. برای رفتینگ در زاینده رود سه مسیر مختلف وجود دارد که کمترین مسیر آن ۳ کیلومتراست و رفتینگ در آن ۳۰ دقیقه طول می کشد.

رودخانه هراز

رودخانه هراز استان مازندران در شمال ایران مسیرهای مناسبی برای تجربه هیجان رفتینگ دارد. اگر همراه تورهای رفتینگ دل به امواج این رودخانه دهید در طول ۲ ساعت قایق سواری از مسیر پارک میرزا کوچک خان جنگلی تا ۴ کیلومتری آمل به همراه راهنماهای حرفه ای رفتینگی خاطره انگیز را می گذرانید.

رودخانه سفیدرود

تجربه رفتینگ در رودخانه وحشی سفیدرود آنقدر هیجان انگیز است که برای همیشه در ذهنتان ثبت می شود. در مسیر، از میان کوه ها و دشت ها، مزارع و روستاها عبور می کنید و سوار بر قایق غرق تماشای طبیعت بکر و بی پایان می شوید، طبیعتی که به جز با رفتینگ نمی توان آن ها را دید. راهنماهای حرفه  ای در طول مسیر در کنارتان هستند و همه نکات ایمنی را به شما یادآوری می کنند. از جاذبه های این مسیر دیدن سرو سه هزار ساله هرزویل و سد منجیل است. سفیدرود، دومین رود بلند ایران با درجه امواج ۲ تا ۳ برای رفتینگ و کایاک سواری مناسب است.

رودخانه سزار

رودخانه سزار از شاخه های رودخانه دز در استان لرستان قرار دارد و درجه امواجش ۲ تا ۴ است. در نقاط مختلف این رودخانه جریان آب طوری هست که هم مبتدی ها و هم پیشرفته ها می توانند رفتینگی ایمن را پشت سر بگذارند.

اروندرود

رودخانه پهناور اروندرود در در جنوب غربی ایران یکی از بهترین محل ها برای رفتینگ است. رفتینگ در این رودخانه خروشان از هیجان انگیزترین مسیرها برای این ماجراجویی ست. در این رودخانه مسیری حدودا ۲۰ کیلومتری را که پر از امواج پرجوش وخروش است طی می کنید.

رودخانه کرج

رودخانه کرج از کوه های جنوبی البرز سرچسمه می گیرد اگر قبلا هم تجربه رفتینگ دارید و حرفه ای هستید این رودخانه برایتان مناسب است اینجا با درجه امواج ۲ تا ۴ جایی عالی برای رفتینگ حرفه ای و کایاک سواری به شمار می رود.

رودخانه سیروان

رودخانه سیروان از معروف ترین رودخانه های ناحیه هورامان کردستان است که مسیر طولانی و پر پیچ و خمش رفتینگ و کایاک سواری را هم برای افراد مبتدی و هم برای حرفه ها ممکن می کند.


برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار | HK۲۴.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی