خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

پوشیدن این ۵ لباس در هواپیما اجباری است!

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ب.ظ

بلیط هواپیما و قطار

لباس های مناسب در هواپیما

پوشیدن یک لباس مناسب در هواپیما به این معناست که این شانس را به خودتان می دهید تا در آنجا احساس ناراحتی نکنید آن هم وقتی ساعت ها در آسمان معلقید! ۵ آیتمی که در پایین معرفی می شوند، علاوه بر اینکه کاملا راحت هستند باعث می شوند تا شما یک فرد خوش استایل و طبق روز هم جلوه کنید. با این راهنمای لباس های مناسب در هواپیما همراه راه جویان ققنوس شرق باشید:

لباس هایی با جیب های متعدد

در جایی که چندین چمدان و بار بنه ی زیاد همراهتان دارید و باید آنها را دنبال خودتان این طرف و آن طرف بکشید، پوشیدن لباسی که بتواند یک وظیفه ی  دوبل به جز فقط یک کالای پوشیدنی را انجام دهد، یک اجبار است! بنابراین لباس هایی که تعداد زیادی جیب دارد به شما کمک می کند تا کالاهای اضافه تان را در جیبتان بگذارید و کمی سبک تر شوید.

لباس های گشاد

همانطور که ممکن است بدانید، لباس های تنگ در هواپیما خطرناک هستند چون با توجه به فشرده بودن صندلی ها، فضای زیادی برای مانور ندارید و مجبورید مدت زیاد به یک حالت بنشینید، تنگی جا، عدم تحرک زیاد و لباس های تنگ می تواند باعث خفگی رگ های خونی تان شود. بنابراین دانشگاه پزشکی واشنگتن برای کاهش خطرات این ریسک پیشنهاد می کند تا از لباس های تنگی که روی بدنتان جا می اندازد، پرهیز کنید. پس شلوارهای تنگی که جریان خون رگ هایتان را کند می کنند در خانه جا بگذارید و به فکر لباس های آزادتر باشید.

کفش های ساده و راحت

پوشیدن کفش هایی با کف صاف در هواپیما بعد از اینکه مدتی را در صف گیت بوده اید و چند ساعتی را هم قرار است در هواپیما بگذرانید، بسیار مهم است. باید کفشی را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را هر کجا که خواستید کشید چون بعضی از کفش ها به اندازه ای سنگین هستند که انگار آنها انسان ها را به دنبال خود می کشند! برای مثال برای خانم ها، کفش های کتانی و یا کفش هایی که مانند کفش باله کاران سطح صافی دارد و ظریف است، بسیار مناسب است.

پارچه های سبک و خنک

یکی دیگر از لباس هایی که پوشیدنش در هواپیما اجباری است پارچه هایی است که جنس خنکی داشته باشند و هوا و رطوبت را به راحتی عبور بدهند، مثلا پارچه های نخی، ابریشمی و کتان از این دسته هستند. پارچه هایی که مانع از عبور و مرور هوا شوند باعث می شود تا تعرق روی پوست بماند و در نتیجه احساس بدی به شما دست بدهد.

لباسی که کمی طبق مد باشد

لباس های طبق مدتان را فراموش نکنید. وقتی صحبت از لباس های مناسب در هواپیما می شود، پیشنهاد ما بیشتر روی کارایی است اما لباسی هم که کمی روی استایل باشد می تواند به شما احساس خوب و راحتی دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۰
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۱)

۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۳ همیار رایانه

وبلاگ عالی  و مطالب آموزنده  و مفید  بود .

همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ،  موبایل ، تبلت ، لب تاب و ....

شماره تماس:  9099071728

پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.

www.hamyarrayaneh.ir  سایت :

برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید.

تلگرام :

https://t.me/HamyarRayaneh

 اینستالگرام :

https://instHYPERLINK "https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh"agram.com/_u/hamyarrayaneh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی