خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

با این دلایل به آمازون جهنم سبز می گویند!

سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

بلیط هواپیما و قطار

جنگل های آمازون

آمازون جنگلی است که اگر به ماجراجویی علاقه داشته باشید در این محل می توانید با گونه های حیوانی و گیاهی عجیب و منحصربفردی روبرو شوید. افراد زیادی در این جنگل با عظمت کشته و یا مفقود شده اند که باعث شده نام آمازون با نام جهنم سبز گره بخورد. جنگل آمازون آنقدر پهناور و باابهت است که در کشورهای مختلفی گسترده شده است اما سهم برزیل از این جنگل نسبت به بقیه کشورها بیشتر است به طوری که ۶۰ درصد از این جنگل در بخش های شمالی کشور برزیل قرار دارد. اگر تصمیم دارید که برای اولین بار به بازدید جنگل آمازون بروید خوب است که برزیل را برای آمازون گردی خود انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با جنگل های آمازون در ادامه راه جویان ققنوس شرق را همراهی کنید.

این جنگل با مساحت ۵.۵ کیلومتر مربع به شش زمین معروف است. جالب است بدانید منبع اصلی هوایی که حیات ما به آن وابسته است به این جنگل بستگی دارد. اینکه چرا نام این محل را آمازان گذاشته اند به زمانی برمی گردد که اولین اروپایی به بازدید از این جنگل رفت. او در جنگل، قبیله ای را دید که در آن زنان مانند مردان می جنگیدند به همین دلیل این فرد اروپای اسم این منطقه را آمازون گذاشت. در این جنگل ها بومیانی زندگی می کنند که هرگز با دنیای مدرن ارتباطی ندارند و تحقیق درباره آن ها کار بسیار سختی است به همین دلیل گوگل ترتیبی داده تا با عکسهای هوایی بتوانید آن ها را ببینید .

رودخانه آمازون با طول ۷ هزار کیلومتر همراه رود نیل از طولانی ترین و همچنین پر آب ترین رودخانه های جهان است. برای اینکه به مقدار آب این رودخانه پی ببرید این طور تصور کنید که آب هشت رودخانه بزرگ دنیا را در جایی به نام آمازون جمع کرده اند. در این رودخانه ماهی ای خطرناک زندگی می کند که هر نوع موجودی را دو ثانیه ای از بین می برد. از دیگر ماهی های خاص این رودخانه،  پیرانا است که غذایش موجودات مرده رودخانه است. عرض دهانه این رود آنقدر زیاد است که کشتی ها هم می توانند از آن بگذرند. دیگر موجود جالبی که در این رودخانه زندگی می کند دلفین صورتی یا بوتو است. این دلفین از دلفین های خاکستری کوچک تر است و همین ویژگی باعث شده که به راحتی بتواند در رودخانه زندگی کند. بوتو به مدت ۱۵ دقیقه می تواند بر روی آب بماند اگر در این هنگام شانس این را داشته باشید که این موجود دوست داشتنی را لمس کنید به یکی از لذت بخش ترین تجربه های دنیا رسیده اید.

در این جنگل ها ماری به طول ۹ متر وجود دارد که در شمار بزرگ ترین مارهای دنیا است. با این که این مار سمی نیست اما می تواند با پیچیدن خود به دور طعمه باعث مرگ آن شود. این مار که آناکوندای سبز نام دارد گاهی برای خفه کردن طعمه آن را به داخل آب می کشد.

در آمازون گونه های گیاهی و جانوری زیادی زندگی می کنند. پوشش گیاهی این جنگل ها آنقدر زیاد است که در صورت بارش باران زمین بعد از ۱۰ دقیقه خیس می شود. جالب است بدانید که بیشتر گیاهان دارویی که در علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند از این جنگل به دست آمده اند.

برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار | HK۲۴.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۶
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی