خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

آیا سفر ارزان به برمودا امکان پذیر است؟

دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ق.ظ

بلیط هواپیما و قطار

سفر ارزان به برمودا

شاید این سوال خیلی ها باشد که آیا سفر ارزان به برمودا ممکن است یا نه. البته که سوال خوبی هم هست و ارزش جواب دادن دارد چرا که سفر به این جزیره رویایی و البته اسرار آمیز آرزوی خیلی هاست. با راه جویان ققنوس شرق در ادامه باشید:

چند سالی است که سفر به نقاط مرموز و خاص دنیا و مقاصدی از دست برمودای اعجاب انگیز، دغدغه ی ذهنی خیلی از افراد شده است. اما بد نیست بدانید که این جزیره، جزیره ی مورد علاقه ی افراد مشهور آمریکا و بازیگران و هنرمندان، بانکداران و افراد ثروتمند زیادی است که برای تعطیلات خود به آنجا می روند پس چطور می توان سفر ارزان به برمودا داشت؟ کمترین مقداری که برای هر روز سپری کردن در این جزیره نیاز دارید چقدر است؟ به این سوال در ادامه جواب می دهیم اما پیشنهاد می کنیم اول کمی اطلاعاتتان را از این جزیره بالا ببرید.

برمودا کجاست؟

برمودا جزیره ای در شمال اقیانوس آتلانتیک و منطقه ای متشکل از ۷ مجمع الجزایر و حدود ۱۷۰ صخره است. این منطقه در ۱۰۵۰ کیلومتری کارولینای شمالی در آمریکا است و تقریبا می توان گفت به دلیل آنچه که در وسط آبهای این جزیره در اقیانوس اتفاق افتاده است و نیروی عجیب و مرموزی که باعث ناپدید شدن هزاران انسان، کشتی و هواپیما شده است، شناخته شده است اما با این حال طرفداران زیادی  دارد.

حداقل روزی چقدر برای رفتن به برمودا کافیست؟

طبق تجربه های گردشگران، می توان با اطمینان خاطر گفت که سفر ارزان به برمودا تقریبا غیر ممکن است و روزی حدود ۷۰۰ هزار تومان در آنجا باید هزینه کنید. چرا؟ به ۲ دلیل:

اول اینکه اقامت و تسهیلات رزرو هتل در این جزیره به طرز باورنکردنی ای گران است. ارزانترین جایی که می توانید در آن اقامت کنید حدود روزی ۴۰۰ هزار تومان یا کمی کمتر برایتان تمام می شود. دلیل دوم این است که رفت و آمد و جابه جایی در اطراف این جزیره مشکل است. اگر چه سیستم اتوبوسرانی آن ارزان است اما بیشتر خطوط راس ساعت ۷ بعدازظهر دیگر کار نمی کنند و اگر در مرکز آن باشید، این موضوع کاملا مشکل زا خواهد بود و اگر هم بخواهید از جاذبه های جزیره دیدن کنید و شب به محلتان برگردید، به تاکسی نیاز خواهید داشت که هزینه ی تاکسی هم اصلا ارزان نیست.

پس چطور می توان با هزینه ی ارزانی به برمودا سفر کرد؟

روش هایی وجود دارد که با بکارگیری آنها، تا حد زیادی سفر ارزانتری به این جزیره برایتان رقم بزند:

استفاده از کوچ سرفینگ: درباره ی وبسایت کوچ سرفینگ و مزایای بیشمار آن تا حالا کم نگفته ایم، اینکه می توانید در یک شهر و یا کشور دیگر، اقامت کاملا رایگانی داشته باشید. پس پیشنهاد می کنیم از این وبسایت استفاده کنید. حدود ۱۵ خانه در برمودا وجود دارند که کوچ سرفینگ را ساپورت می کنند.

موتورسیکلت اجاره کنید: استفاده از موتور سیکلت ها در برمودا، راحت ترین و ارزانترین روش جابه جایی است. می توانید با قیمت کمی، یکی از آنها را تا چندین روز اجاره کنید.

غذاهای فانتزی را فراموش کنید: بله، در برمودا غذای خوب بسیار است اما گران! پیشنهاد می کنیم رستوران های گران و آنچنانی را فراموش کنید و خودتان شروع به آشپزی کنید. هر آنچه که بخواهید را می توانید از سوپرمارکت های جزیره تهیه کنید.



برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار | HK۲۴.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۱
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی