خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

با چند دقیقه گردش در پرتغال، شگفت‌زده ‌شوید!

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ق.ظ

بلیط هواپیما و قطار

از این جاذبه های پرتغال نمی توان گذشت.

این تنها عنوانی است که می تواند شرح دقیقی از پرتغال را ارائه کند. بقایای امپراتوری پرتغال در سراسر بخش های این کشور را می توانید ببیند اگرچه بسیاری از ساختمان های تاریخی این کشور به سمت زوال و نابودی کشیده شده اند. در واقع، آرامش موجود در خط ساحلی و مناطق زیبای اطراف آن بسیار شگفت انگیز است. این ویژگی منحصر به فرد، جذابیت و زیبایی کشور پرتغال را چندین برابر کرده و بازدیدکنندگان بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. با راه جویان ققنوس شرق همراه باشید تا با هم سری به این کشور دیدنی بزنیم و برای سفر به پرتغال راهنماییتان کنیم.

در تمام کتاب های راهنمای پیرامون  شهر لیسبون، به استفاده از عینک آفتابی مناسب و نگاه به جلو اشاره شده است. با توجه به این موضوع، شما باید عینک خود را از جای معتبر تهیه کنید و از فروشندگان خیابانی مزاحم اجتناب نمایید. درد در ناحیه گردن، یکی از بهترین و شیرین ترین درد های موجود در این سفر است، زیرا در اولین سفر به لیسبون، شما ناچارید که برای بازدید مجدد مکان ها تاریخی و زیبا، دائما گردن خود را به عقب برگردانید. ترکیب معماری و استعداد مردم جنوب اروپا، تداعی گر زیبایی های گذشته است. برای مثال، بازدید از یک کافه ی طلایی واقع در تپه های شیب دار، شما را به قرن ها پیش می برد.

اما زمانی شگفت زده می شوید که به تماشای مناطق روستایی بروید. در این روستاها می توانید به معاشرت به مردم روستایی بپردازید و از حال و هوای روستا لذت ببرید.  سینترا در یک جامعه کوچک در پای سرا دا سینترا است. کوه های موجود در این منطقه توسط ابرهای زیبایی احاطه شده و نمایی بسیار زیبا را ارئه خواهد نمود. این ابرها از اقیانوس اطلس نشئت گرفته و ناگهان همه چیز سبز به نظر می رسد. در این بین قلعه ای پری مانند وجود دارد. آب و هوای سرد این منطقه می تواند افرادی که از گرمای تابستان لیسبون فرار کرده اند را به سمت خود بکشاند.

در ساحل پرایا پورتو نوو تنها یک قلعه ی مدرن که به نوعی هتل هست، ساخته شده است. خوشبختانه، برخی از مسیرهای خارج از جاده به ساحل ختم شده و نمایش خیره کننده ای را به ارمغان آورده است.

ساحل شنی موجود در این منطقه بسیار شاعرانه است، اما در کابو کارووئیرو، اقیانوس اطلس بسیار ناهموار و خروشان خواهد شد. خط صخره ای و شیب دار به جاده ای ختم می شود که به قله ی کوه راه پیدا کرده و منظره ی شگفت انگیزی را بوجود آوده است. پنیچه تنها منطقه ای است که از دیوار قدیمی شهر فاصله دارد. اما چند مایل دور تر، قلعه ی اوبیدوس واقع شده است که بازدید از آن، خالی از لطف نخواهد بود. اگر شما از قسمت شرقی این منطقه وارد شوید، به منظره ی بسیار زیبایی برخواهید خورد که خانه های سفید با سقف قرمز در امتداد دامنه کوه قرار گرفته اند.

نازاره ی وحشی، امروز آرام است

از لحاظ زیبایی، هیچ رقیبی برای روستای ماهیگیری نازاره وجود ندارد. این موضوع درست از زمانی اتفاق افتاده است که در تاریخ ۱ نوامبر سال ۲۰۱۱، گارت مک نامارا موجی به طول ۷۸ فوت را در مقابل فانوس دریایی روستا مشاهده نمود. این یک تصادف نبود؛ بدین ترتیب، نازاره شهرتی جهانی یافت. این شهر در امتداد یک تنگه ی ۱۴۰ مایلی و عمق ۱۶۰۰۰ فوتی آب واقع شده است. بادهای غربی وزنده در این منطقه، آب دریا را به سمت بالا کشانده و موج های عظیمی را بوجود آورده است. سفر به این روستا تنها زمانی ممکن است که از شدت بادهای وزنده کم شود، زیرا پارو زدن بسیار نیز نمی تواند در برابر این موج ها مقاوت نماید. با اتمام وزش باد، امواج اقیانوس به نرمی بر روی ساحل قدم خواهند گذاشت.

برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار | HK۲۴.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۳۰
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی