خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

چطور در سفر بیشترین استفاده را از زمان ببریم؟

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۱۱ ق.ظ

بلیط هواپیما و قطار

روش های صرفه جویی زمان در سفر

بعضی وقت ها وقتی به سفر میرویم، بیشتر وقت مان را صرف برنامه ریزی برای کارهایی می کنیم که قبل از سفر می توانستیم بکنیم و بعد هم از اینکه چقدر از زمان مان بیهوده تلف شده ناراحت می شویم. بنابراین بکارگیری این توصیه ها از راه جویان ققنوس شرق به شما کمک می کند تا سفر بعدی تان را بتوانید با زمان بیشتر و بدون هیچ نگرانی ای سپری کنید، با روش های صرفه جویی زمان در سفر آشنا شوید.

تحقیق کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تحقیق کنید. جاذبه های گردشگری مقصد مورد نظرتان را جستجو کنید و ببینید در کجاها واقع شده اند، ساعت کارشان چه زمانی است، چه زمانی بسته هستند و… حالا چطور تحقیق کنیم؟ یکی از بهترین روش های تحقیق کردن، خواندن مجلات گردشگری است که حاصل تجربیات افرادی است که قبل از شما به آن مکان رفته اند و بنابراین می توانید اطلاعات زیادی را از آنها بدست بیاورید.

از هتل های فرودگاه ها استفاده کنید

پروازتان چه زمانی است دیر وقت است یا صبح زود؟ اینجاست که هتل هایی که نزدیک فرودگاه هستند به کار می آیند. گاهی وقتی پروازتان صبح خیلی زود است  و نگرانید که به موقع به فرودگاه می رسید یا نه می توانید در یکی از هتل های نزدیک فرودگاه اقامت کنید. این راحت ترین روشی است که بتوانید به موقع به پروازتان برسید.

در مرکز شهر اقامت کنید

بیشتر جاذبه هایی که در شهرهای بزرگ هستند، در مرکز شهر قرار گرفته اند بنابراین با اقامت در مرکز شهر می توانید تا حد زیادی در زمانتان صرفه جویی کنید. ممکن است هتل های اقامتی مرکز شهر کمی گرانتر باشد اما هم با اینکار زمان زیادی را ذخیره می کنید و هم در هزینه ی  حمل و نقل تا حد زیادی صرفه جوی می کنید چون وقتی در مرکز شهر باشید و همه چیز در چند قدمی تان باشد، نیازی نیست تا از وسایل حمل و نقل استفاده کنید و با پای پیاده هم می توانید شهر را بگردید.

چند اپلیکیشن خوب دانلود کنید

صدها اپلیکیشن سفر وجود دارد که می توانید با یک سرچ ساده و کمی تحقیق و جستجو، برنامه ای که به کارتان می آید را انتخاب و دانلود کنید. این اپلیکیشن ها علاوه بر اینکه کاربری ساده ای دارند، می توانند تا حد زیادی در زمانتان صرفه جویی کنند. برای مثال اپلیکیشن Foursquare یک اپلیکیشن عالی برای پیدا کردن رستوران هایی است که در اطرافتان وجود دارد.

صف های طولانی را رها کنید

خرید بلیط بصورت آنلاین این مزیت را دارد که دیگر لازم نیست تا در صف های طولانی خرید بلیط منتظر بمانید. مثلا فرض کنید دارید به فرانسه سفر می کنید و می خواهید از موزه ی لوور دیدن کنید. آیا تا به حال صف خرید بلیط موزه لوور را دیده اید؟ یا هر مکان توریستی و بنام دیگری… آنلاین خرید کنید تا مجبور نباشید ساعت ها از وقت گرانبهایتان را در این صف ها بگذرانید.

زمانتان را مدیریت کنید

اگر فقط چند روز برای سفر به جایی زمان دارید، پس بهتر است زمانتان را مدیریت کنید، بنابراین بنشینید و به فکر یک برنامه ی قوی و قابل اجرا باشید. هر روزتان را به کاری اختصاص دهید و آن موقع است که میبینید چقدر زمان اضافه می آورید.

منبع: travellingbuzz.com

برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۶
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی