خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

✅سیستم های پذیرش بار مسافر در صنعت حمل و نقل هوایی و براساس استانداردهای IATA با توجه به مسیر و مقصد نهایی مسافر و کلاس پروازی ممکن است به یکی از دو حالت زیر باشد:

سیستم وزنی (Weight Concept):

مسافرینی که مقصد آنها به سراسر نقاط جهان بجز آمریکا شمالی ( ایالات متحده آمریکا و کانادا) باشد
  از مقررات سیستم وزنی با توجه به کلاس پروازی مسافر پیروی می کنند. چنانچه مسافر با کلاس پروازی فرست کلاس مسافرت می کند ۴۰ کیلوگرم، کلاس پروازی بیزینس ۳۰ کیلوگرم و کلاس پرواز اکونومی ۲۰ کیلوگرم می تواند بار رایگان. به کانتر شرکت هواپیمایی تحویل دهد.
 البته مقررات شرکت های هواپیمایی بر قوانین فوق ارجحیت دارد که در بخشنامه بازرگانی شرکت ها این میزان مجاز، ممکن است متفاوت باشد.
بطوریکه در رقابت بین ایرلاین ها بعضی ایرلاین ها بار رایگان را به میزان مشخصی افزایش می دهند مثلا ممکن است ایرلاینی میزان بار رایگان همراه مسافر را برای کلاس اکونومی ٣٠ کیلو گرم و بیزنس کلاس را ٤٠ کیلوگرم در نظر بگیرد که هم بصورت بخشنامه اعلام و هم در بلیط مسافر قید می گردد.


سیستم بسته ای یا قطعه ای (Piece Concept):

 این سیستم برای مسافرینی که مقصد نهایی آنها به آمریکا و کانادا و بالعکس هست, اعمال میگردد.
 هر مسافر در این مسیرها می تواند دو بسته که هر کدام حداکثر ۲۳ کیلوگرم و مجموع ابعاد هر بسته در کلاس FIRST و  BUSINESS  حداکثر ۱۵۸ سانتی متر و در کلاس اکونومی مجموع ابعاد دو بسته مجموعاً حداکثر می تواند ۲۷۳ سانتی متر باشد. را بصورت رایگان حمل نماید.

در هر دو سیستم فوق منظور از مسافر افراد بالای دو سال می باشد و مسافر نوزاد تنها می تواند به اندازه یک ساک کوچک که حداکثر ابعاد آن ۱۱۵ سانتی متر وزن حداکثر ۱۰ کیلوگرم باشد و محتوی لوازم شخصی ایشان می باشد را به همراه داشته باشد. چنانچه مسافری بیش از حد مجاز در هر یک از دو سیستم فوق دارای اضافه بار باشد، می بایست جهت حمل آن به مقصد مربوطه چند روز قبل از پرواز با قسمت ارسال بار شرکت هوایی (واحد کارگو) هماهنگ کند و یا قبل از پرواز هزینه اضافه بار را پرداخت نماید. ارسال بار توسط واحد CARGO بسیار ارزان تر از زمان پرواز می باشد.
https://goo.gl/N24r8a



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۲
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی