خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: نقص فنی در هواپیمای بوئینگ MD شرکت آتا باعث شد خلبان پرواز صبح امروز تهران - مشهد پس از چند دقیقه پرواز بار دیگر در فرودگاه مهرآباد به زمین بنشیند.
رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت وقوع این حادثه گفت: آنچه گزارش شده نقص فنی به وجود آمده پس از تیکاف هواپیماست که البته کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی دقیق دلیل این موضوع کار را به دقت پیگیری کرده و مراتب دقیق آن را اعلام خواهند کرد.
وی درباره وضعیت مسافران این پرواز نیز اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به اینکه خلبانان ایرانی از تجربه بالا و توانایی زیادی در کنترل هواپیما برخوردارند حتی به وجود آمدن نقصی کوچک در هواپیما نیز از سوی آنها رصد می‌شود و پرواز صبح امروز هواپیمایی آتا نیز به دنبال همین موضوع سریعاً در مهرآباد فرود آمد.
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی ادامه داد: خوشبختانه حال تمام مسافران این پرواز کاملا مساعد است و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ایرلاین مربوطه مسافران با هواپیمای جایگزین به سمت مشهد پرواز کردند.
منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی