خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

پروازهای فرودگاه خرم‌آباد بزودی از سر گرفته می شوند.
به گزارش کن نیوز به نقل از خبر صدا و سیما، استاندار لرستان گفت: پروازهای فرودگاه خرم‌آباد که به علت اجرای طرح توسعه فرودگاه تعطیل شده اند تا پایان آبانماه امسال از سر گرفته می شوند.

هوشنگ بازوند با بیان اینکه طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد شامل تطویل باند، توسعه محوطه فرودگاه، اپرون (پارکینگ)، احداث ساختمان هواشناسی، توسعه پایانه فرودگاه و روکش باند با ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست افزود: برخی از مراحل اجرای این طرح و عملیات های ساختمانی آن به پایان رسیده و برخی نیز در حال اجراست.
استاندار لرستان گفت: ساختمان پاویون فرودگاه خرم‌آباد هم اکنون با۵۰ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است و با راه‌اندازی آن ۱۶ هزار مترمربع به فضای آن افزوده می‌شود.
آقای بازوند با بیان اینکه قبل از اجرای این طرح دو هواپیما نمی توانستند همزمان روی اپرون فرودگاه خرم آباد پارک کنند افزود: خوشبختانه این مشکل حل شده است و اپرون فرودگاه در آینده ای نزدیک افتتاح خواهد شد.
وی گفت: ۶۵ درصد از طرح توسعه فرودگاه خرم آباد مربوط به بازسازی باند است و افزایش پهنای باند نیز۷۰ تا ۷۵هزار تن آسفالت نیاز دارد.

استاندار لرستان گفت: ترمینال فعلی فرودگاه خرم‌آباد برای پروازهای داخلی مناسب است اما برای برقراری پروازهای خارجی باید توسعه پیدا کند.طرح توسعه فرودگاه خرم آباد از سال ۹۲ آغاز شد.

منبع: کن نیوز(پایگاه خبری تحلیلی صنعت هوانوردی)

https://goo.gl/lPZ2W4

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی