خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

بزرگترین موزه پهپادهای غنیمت گرفته شده آمریکایی و اسرائیلی در ایران رونمایی شد.
به گزارش کن نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، اولین موزه راهبردی که مهمترین نمایشگاه تبدیل «تهدید» به «فرصت» است هواپیماهای بدون سرنشین بمب افکن و مراقبتی و شناسایی امریکا و رژیم صهیونیستی به نمایش گذاشته شد و پهپادهای کاملاً بومی و ایرانی هم رونمایی شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز از بزرگ‌ترین موزه هواپیمایی بدون سرنشین غنیمت گرفته شده از آمریکا و رژیم صهیونیستی بازدید کرد وگفت: سپاه “تهدید حضور نامشروع آمریکا به منطقه” را به “فرصت افزایش قدرت و توانایی” تبدیل کرد.

امیر دریابان علی شمخانی و سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده نخست از پهپاد MQLC آمریکایی بازدید کردند که متخصصان ایران اسلامی در نیروی هوافضای سپاه نمونه ایرانی اش را با نام شاهد ۱۲۹ طراحی کرده و ساختند.

شاهد ۱۲۹ هم اکنون بدون سرنشین، عملیاتی و رزمی است که از مرزهای جغرافیایی کشور مقتدرانه دفاع می کند این پهپاد تاکنون در عملیات‌های مختلفی مقر تروریست‌ها و اشرار را در نقاط مختلف مرزی کشور به دقت هدف قرار داده و منهدم کرده است.

دریابان شمخانی انتقال این تجربه به مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: امروز توان رزمی تاثیرگذار و منعطف جبهه مقاومت بزرگترین زرادخانه‌های تسلیحاتی جهان را به چالش کشیده و سد مستحکمی در برابر متجاوزان و سلطه گران بوجود آورده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه هم تأکید کرد: امنیتی که هم اکنون ملت ایران لمس می‌کند ناشی از قدرت بی حد و حصر دفاعی ماست.
RQ۱۷۰″ آمریکایی” که با گرفتار شدنش حیثیت امریکا را زیر سؤال برد هم اکنون به سیمرغی تبدیل شده است که اهداف ایران اسلامی را در زمینه رزم و مراقبت و شناسایی دنبال می‌کند. سیمرغ نیز هم اکنون عملیاتی شده و در کنار شاهد ۱۲۹ امنیت ایران را دو چندان کرده است.

“هرمس” نیز که جاسوس صهیونیست ها بود توسط سپاهیان اسلام سرنگون شد هم اکنون نمونه بومی و ایرانی آن با نام “شاهد ۱۲۳” ساخته شده است و پروازهای عملیاتی خود را آغاز کرده است.
“شروی ۲۰۰”، “اسکن اسگل” و “ریون” نیز از جمله پهپادهای به غنیمت گرفته شده از همسایه ناخواده است که دانشمندان ایرانی نمونه داخلی آن را با توجه به نیازهای کشور طراحی و عملیاتی کرده‌اند.

امیر دریابان شمخانی سپس از خط تولید برخی از پهپادهای بومی وایرانی بازدید کرد و جدیدترین و مهم ترین پهپاد رزمی و بمب افکن ایران را با نام “صاعقه” از نزدیک مشاهده کرد.
صاعقه از خانواده سیمرغ است که سردار حاجی زاده درباره این پهپاد استراتژیک گفت: صاعقه می تواند با مداومت پرواز بسیار طولانی که هدف را در آنِ واحد رهگیری و مورد اصابت و انهدام قرار دهد.

موشک‌های صاعقه از نوع نقطه زن است و سرجنگی آن به صورتی طراحی شده است که با وزن کم می‌تواند تخریب بسیار بالایی را ایجاد کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه طراحی و ساخت پهپاد در ایران متوقف نخواهد شد گفت: فن آوری پهپاد در جمهوری اسلامی ایران بصورتی پیشرفت کرده است که هم اکنون جزو ۴ کشور سازنده پهپاد در جهان هستیم و در بخش بمب افکن پنهان کار این آمریکایی هستند که هم تراز ما قدم برمی‌دارند.

دریابان علی شمخانی هم با تأکید بر اینکه قدرت پهپادی ما در تراز قدرت موشکی قرار گرفته است گفت: انسان وقتی امنیت و آسایش را در ایران اسلامی می بیند باید روی صندلی به راحتی بنشیند و به روح مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم درود بفرستد.

منبع: کن نیوز(پایگاه خبری تحلیلی صنعت هوانوردی)

https://goo.gl/aziCti


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی