خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

پل هنر پاریس | فریاد عاشقانه های صمیمانه

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ

بلیط هواپیما و قطار

پل هنر پاریس

در سراسر دنیا هر کسی می داند که پاریس پایتخت عاشق ها است و آرزوی هر دلداده است که همراه با یارش ساعاتی را در خیابان های زیبای این شهر قدم بزند و خاطراتی زیبا و آرامش بخش را بسازد. اگر در این شهر راه بروید و کمی با دقت به اطراف نگاه کنید زوج های جوان را خواهید دید که با نگاه هایی پر از مهر یکدیگر را می نگرند.

نگاهی به پل عاشقان

چند سال پیش کاری مد شد که به مرور محبوب و محبوب تر گشت و حتی وجه ی جهانی یافت، عاشقان شروع به زیبا کردن پلی آهنین کردند. آن ها قفل هایی را روی این پل که به پل هنر Pont des Arts معروف است، نصب کردند که رویشان پیام های عاشقانه نصب شده بود؛ پیام هایی که دوست داشتند به معشوقشان برسد. یا اینکه به همراه معشوقشان برای جاودانه شدن پیوندشان روی پل قفل می زدند، هر چه گذشت تعداد قفل ها زیاد و زیادتر می شود و پل سنگین تر.

این پل زیبا روی رودخانه ی سن Seine river ) قرار دارد و حصارهایی بافته شده از مفتول های ریز دارد و همین باعث شده نصب قفل ها روی آن آسان تر باشد و به سرعت قفل ها زیاد و زیادتر شوند.

در ورای این منظره نورهای برج ایفل دیده می شود و روح و جان آدمی را به وجد می آورد…این تصویری است که بازدیدکنندگان پل عاشقان پاریس، پیش از سفر در ذهن می پرورانند؛ تصویری حقیقی که حدودا ۲۰۰ سال است رود سن را همینگونه می بینیم، باطراوت و عاشق

قفل عشق چیست؟

قفل عشق همانطور که از نامش معلوم است قفلی ایست که عاشق ها برای ابراز عشقشان به حصارها، پل ها و وسایلی عمومی از این قبیل می زنند و روی آن اولین حرف نامشان را حک می کنند و یا پیام کوتاه عاشقانه رویش می نویسند و کلید آن را به داخل آب یا مکانی دوردست می اندازند و باز شدن قفل را به دست سرنوشت می سپارند. حدودا از سال ۲۰۰۰ تا به امروز رسم بستن قفل عاشقانه در کشورهای گوناگون باب شد و گسترش یافت.

داستان رمانتیک پل عشق

داستانی در پشت این رسم است که متاسفانه غم انگیز و ناراحت کننده می باشد. همه چیز از آنجا شروع شد که در صربستان و شهر ویرجینیا دختری زیبا به نام نادا عاشق و دلداده ی پسری به اسم رلیا می شود. آن ها با هم نامزد می کنند. در انتظار شروع زندگی مشترکشان بودند که رلیا که افسر ارتش بود مجبور می شود در سفر کاری به یونان برود، او در این سفر عاشق زنی دیگر می شود و به نادا خیانت می کند.

نادا بعد از شنیدن این خبر و به هم خوردن نامزدی اش با همسر مورد علاقه اش غرق در حزن و اندوه می شود و نمی تواند با این غم بزرگ منار آید، شبانه روز گریه می کند و به یاد رلیا اشک می ریزد تا می میرد.

این ماجرا از عاشقانه ترین داستان های صربستان است که در دنیا شهره و زبان زد می باشد. دختران و زنان جوان عاشق ویرجینیایی برای زنده نگه داشتن عشق نادا و نام او نام هایشان و پیام های عاشقانه ی خود را روی قفل ها می نویسند و قفل ها را روی نرده های پلی در ویرجینیا نصب می کنند. به همین دلیل نام آن پل را پل قرار یا ملاقات می گذارند.

همه چیز از داستان عشق نادا به معشوقه ی بی کفایتش باز می گردد ولی عشق او سبب شد تا امروزه شاهد وجود هزاران پل با قفل های عشق در سراسر دنیا باشیم، در هلند، کره ی جنوبی، چین و پاریس و کشورهای دیگر این رسم اجرا می شود و عاشقان قفل هایشان را بر روی پل ها نصب می کنند.

برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار | HK۲۴.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی