خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

۳۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

جوان ترین هواپیمای کشور به ناوگان هوایی کیش افزوده شد.

کن نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی با خرید اولین فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۱ که در سال ۲۰۰۷ تولید شده است شرکت کیش ایر به جوانترین هواپیمای کشور مجهز شد.

کاپیتان جدیدی افزود: از ابتدای سال تاکنون این سومین هواپیمایی است که به خطوط هوایی کیش افزوده شده و قرار است تا پایان سال تعداد هواپیماهای خریداری شده به عدد ۱۰ برسد.

وی بیان کرد: این هواپیما با ظرفیت ۱۷۰ مسافر اولین پرواز خود را در مسیر مشهد مقدس انجام داد و قرار است به مدت دو هفته در مسیرهای داخلی تردد کند و سپس از فرودگاههای کیش، مشهد و امام خمینی (ره) در مسیرهای خارجی پرواز کند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش گفت: با این هواپیما تعداد هواپیماهای کیش به ۱۳ فروند افزایش یافته است و قرار است تا یک هفته دیگر یک فروند ایرباس ۳۲۱ دیگر هم خریداری شود.

منبع: کن نیوز

افزوده شدن جوان ترین هواپیمای کشور به ناوگان هوایی کیش

برچسب ها: خرید آنلاین بلیط هواپیما
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
فروش بلیط قطار رجا
بلیط هواپیما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۶
rah jouyan ghoghnos shargh

سایت آئروتلگراف: هواپیمایی اتریش ( آسترین ایرلاینز) قصد دارد فعالیت خود را در ایران توسعه داده و احتمالا از اواخر ماه مارس (فروردین ) به شیراز خط پروازی برقرار کند.

کن نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما از برلین براساس اعلام این سایت تخصصی صنعت هوانوردی و گردشگری آسترین ایرلاینر که متعلق به لوفت هانزاست هم اکنون نیز از نظر پرواز به ایران جایگاه اول را دارد.

این شرکت در حال بررسی این است که به زودی به شیراز نیز پرواز داشته باشد. آسترین ایرلاینز تنها شرکت هواپیمایی اروپایی است که غیر از تهران به اصفهان نیز پرواز دارد.

از اوایل سپتامبر از وین به اصفهان سه پرواز وجود دارد و قرار است از تابستان آینده یک پرواز نیز اضافه شود. این شرکت از وین به تهران روزانه تا دو پرواز دارد.

منبع: کن نیوز

هواپیمایی اتریش به شیراز می رود

برچسب ها: خرید آنلاین بلیط هواپیما
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
فروش بلیط قطار رجا
بلیط هواپیما

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۴
rah jouyan ghoghnos shargh

ترکیه از آغاز عملیات احدات بزرگترین فرودگاه کویت با هزینه بیش از شش میلیارد دلار خبر داد.


به گزارش کن نیوز به نقل از ایرنا- ترکیه با اعزام یک هیات عالی رتبه  اقتصادی به کویت و انجام توافقات مقدماتی برای ساخت این فرودگاه  زمان اتمام پروژه را ۴ سال تعیین کرده است.

کویت طی قراردادی احدات این فرودگاه جدید را که قرار است در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ هزار متر مربع ساخته شودـ به شرکت ترکیه ای لیماک واگذار کرده است.
بر اساس طرح های اولیه این فرودگاه دارای ۵۱ گیت بوده و ظرفیت جابه جایی ۲۵ میلیون نفر در سال را خواهد داشت : این فرودگاه همچنین قادر است همزمان از ۲۰ هواپیمای پهن پیکر میزبانی کند.

کویت که پس از کاهش قیمت نفت خام در بازارهای جهانی با کسری بودجه قابل توجهی مواجه شدهـ به دنبال ایجاد تنوع در منابع درآمدی است . در همین راستا دولت این کشور طرح های زیادی را به منظور سرمایه گذاری های گسترده ای در بخش گردشگری به اجرا گذاشته و به دنبال شناسایی منابع مالی غیر نفتی است.

در همین راستا دو طرح بزرک گردشگری شامل – ساخت مجتمع های تجاری و تفریحی در مناطق مرزی با عربستان و عراق با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد دلار در این کشور اجرایی خواهد شد تا علاوه بر شهروندان کویتی – هزاران تن از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس که از راه خاک کویت به عراق یا عربستان سفر می کنندـ از این خدمات گردشگری بهره مند شوند.

کویت در طول سال به خصوص در ایام محرم و اربعین حسینی از کاروان های زائران شیعه که از بحرین – عربستان – قطر و امارات متحده عربی رهسپار کربلای معلا می شوند مبالغی را دریافت می کند و سود زیادی از این طریق نصیب کویت می شود.

از سوی دیگر روابط خوب و حسنه کویت با بغداد نیز شرایط رفت و آمد زائران با خودروهای شخصی را به عراق فراهم آورده است دولت کویت با پیش بینی قیمت نفت بر پایه ۴۳ دلار در بودجه سالیانه خود تا سال ۲۰۱۹ امیدوار است به تدریج به منابع مالی بیشتری دست یابد و مشکلات مالی پیش روی خود را از طریق ذخیره ارز برطرف کند .شیخ صباح الاحمد امیر کویت نیز یکی از اهداف مهم و بلند مدت دولت این کشور را تبدیل شدن کویت به یک مرکز مالی -تجاری مهم در خاورمیانه دانسته و بارها بر بسیج تمامی امکانات در جهت تحقق این هدف تاکید کرده است.

در همین راستا تسهیلات ویژه ای نیز به اتباع بیش از ۵۰ کشور دنیا در فرودگاه کویت ارائه می شود تا بدین وسیله کویت بتواند بخشی از گردشگران دبی را به سمت خود جذب کند- کویت در پطول ایام سال میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است و به دنبال تقویت این صنعت می باشد.

تقویت توانمندی های گردشگری کویت با هدف کاستن حجم وابستگی این کشور به نفت و پایان دادن به بحران اقتصادی می باشد از اهداف میان مدت دولت این کشور به شمار می رود.

منبع: کن نیوز

ساخت بزرگترین فرودگاه کویت آغاز شد

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۲
rah jouyan ghoghnos shargh

جلوگیری از عرضه غیرقانونی بلیط هواپیما در اربعین


مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان با همکاری پلیس فتا از هرگونه عرضه غیرقانونی بلیط سفرهای هوایی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در فضای مجازی جلوگیری
می‌کند.
به گزارش ایرنا، علی‌اصغر باریکانی افزود: از تمام زائران اربعین حسینی درخواست می‌کنیم بلیط های مورد نیاز خود را تنها از مراکز مجاز و آژانس‌های معتبر خریداری کنند.
وی با بیان اینکه متاسفانه سوءاستفاده‌کنندگان زیادی در بازار هستند، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری از پلیس فتا درخواست کرده است، تمام سایت‌های غیرمجاز عرضه‌کننده بلیط های اربعین حسینی را مسدود کند. مدیرکل دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: این سازمان با تمام توان با عرضه‌کنندگان غیرمجاز بلیط های اربعین حسینی مقابله خواهد کرد و پلیس فتا نیز در این زمینه در کنار ماست.
به گزارش ایرنا، پیش از این سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده بود، در راستای کنترل عرضه قیمت بلیط پروازهای هوایی در ایام اربعین حسینی، تدابیر لازم با همکاری شرکت‌های هواپیمایی و سایر نهادهای نظارتی از جمله پلیس فتا اتخاذ شده است.
این سازمان در اطلاعیه‌ یی تاکید کرده بود: زائران ایرانی بلیط ایام اربعین حسینی را فقط به صورت حضوری و براساس جدول لیست دفاتر و نمایندگان فروش مجاز شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده در اطلاعیه شماره ۲ این سازمان خریداری کنند.
منبع: روزنامه تعادل
رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار
خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار
راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۹:۲۲
rah jouyan ghoghnos shargh

راه های مقابله با ترس از پرواز با هواپیما

برای همه ما واضحه که سریعترین راه حمل و نقل، سفر های هواییست. ولی وقتی توی آسمون با یک تکه آهن سنگین پرواز می کنید می تونه بهتون حس بدی بده. خیلی ها دوست دارن با هواپیما سفر کنن ولی این دلیل نمی شه که اونها هم بتونن تخیلاتشون رو در حین پرواز کنترل کنن.

برای خیلی ها ترس از پرواز به این دلیله که کنترلی بر هواپیما ندارن و نمی دونن که اصلا هواپیما ها چطور پرواز می کنن. و برای بعضی ها هم تجربه های تلخ و ترسناک گذشته می تونه باعث ترس و وحشتشون بشه.

هر دلیلی که برای ترس از پرواز دارید، می تونه حل بشه تا در سفر های بعدی به راحتی از پرواز های هواپیما استفاده کنید. می تونید این چند راه حل رو امتحان کنید.

۱- یاد بگیرید که هواپیما چطور پرواز می کنه.

کافیه یک سری به کتابخونه بزنید و یا اصلا در اینترنت جستجو کنید تا در مورد هواپیما ها کمی اطلاعاتون رو بالا ببرید، قوانین فیزیک و عواملی که باعث می شه هواپیما به پرواز در بیاد و نحوه کنترل و نشست و برخواست رو بطور خیلی کلی و خلاصه مطالعه کنید.

۲- از اپلیکیشن موبایل استفاده کنید.

بعله، برای ترس از پرواز هم اپلیکیشن موبایل طراحی شده. می تونید این اپلیکیشن رو روی موبایلتون بریزید تا در طول پرواز بهتون کمک کنه که یه کم راحت باشید. این اپلیکیشن که Flight App VALK نام داره، برای حالت های مختلفی که می تونید داشته باشید براتون اطلاعات مفیدی داره. می تونید از این لینک دانلودش کنید.

۳- در مورد هوا اطلاعات کسب کنید.

بخش اطلاعات پروازها در فرودگاه ها می تونن اطلاعاتی در مورد آب و هوای طول پروازتون بهتون بدن. اینکه بدونید در طول پرواز امکان داره تکون های ناگهانی رخ بده می تونه از فشار های عصبی جلوگیری کنه. پس بد نیست که قبل از پرواز اطلاعات آب و هوا رو چک کنید.

۴- شاید خوردن تنقلات بهتون کمک کنه.

تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده که نتیجه همه شون یک چیز بوده، خوردن تنقلات در حین پرواز می تونه استرس رو کم کنه.

۵- موزیک و کتاب و فیلم

می تونید در حین پرواز فیلم ببینید یا موزیک گوش کنید . یا اگر اهل کتاب هستین، این کار هم می تونه بهتون کمک کنه که کمی خونسرد باشید.

یادتون باشه، هواپیماها ایمنی بالایی دارن و خلبان ها برای همه موقعیت هایی که فکرش رو بکنید آماده هستن. از سفرتون لذت ببرید.

منبع: گردالی - ماجراجویی های روزانه

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۹
rah jouyan ghoghnos shargh

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و سازمان هواپیمایی

به گزارش کن نیوز به نقل از خبرنگار مهر، تفاهم نامه همکاری با موضوع برگزاری دوه های آموزش و توانمندسازی مددجویان واجد شرایط کمیته امداد استان تهران با هدف همکاری و هم افزایی برای استفاده از امکانات دو دستگاه، در برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء سطح دانش و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه منعقد و امضا شد.

براساس این تفاهم نامه طرفین به ارائه خدمات علمی، آموزشی و مهارتی به جامعه هدف، برنامه ریزی مناسب برای اجرایی کردن مفاد قرارداد و نظارت و ارزیابی میزان پیشرفت و رفع موانع اجرایی متعهد شدند.

همچنین ارائه خدمات آموزشی با احساب ۵۰ درصد تخفیف به مددجویان، برگزاری دوره های آموزشی هوانوردی و صدور بلیط هواپیمایی و سایر دوره های مورد توافق طرفین، صدور گواهینامه های پایان دوره معتبر حداکثر ۳۰ روز پس از برگزاری دوره، نظارت بر نحوه اجرای آموزش رشته های مود توافق و معرفی افراد آموزش دیده به مراکز شغلی و … از اقداماتی است که طی یک سال مدت تفاهم نامه اجرایی خواهد شد.

شایسته ذکر است این تفاهم نامه با حضور سید ابوالفضل پرپنچی قائم مقام امور پایتخت کمیته امداد استان تهران علی شمس مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه ایمن پرواز منعقد و به امضا رسید.

منبع: کن نیوز

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۸
rah jouyan ghoghnos shargh

هشدار سازمان حمایت به چارترکنندگان پرواز عتبات با گران‌ فروشان برخورد می‌ کنیم

 سیدجواد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی هشدار نیوزبه نقل از تسنیم در واکنش به انتشار گزارش تسنیم با عنوان "نرخ پرواز عتبات به ۲,۵میلیون تومان نزدیک شد" با تاکید بر این‌که نرخ بلیط پروازهای خارجی از شمول قیمت گذاری تکلیفی خارج است، اظهار کرد: برای ایجاد وحدت رویه و ساماندهی وضع ارائه خدمات بهتر به زائرین و جلوگیری از اجحاف به مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت های هواپیمایی هماهنگی لازم را انجام و اقدام به تعیین نرخ توافقی برای بازه زمانی ۲۳ آبان تا ۵ آذر  برای مسیرهای پروازی تهران- نجف (بغداد)-تهران و مشهد – نجف (بغداد)- مشهد کرد.

وی با یادآوری این‌که نرخ بلیط برای مسیر تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران ۱,۱ میلیون تومان و مسیر رفت و برگشت مشهد-نجف و مشهد بغداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است، تصریح کرد:‌ نرخ گذاری بر اساس قیمت‌های پیشنهادی ایرلاین‌ها و با توجه به هزینه های تمام شده و تاییدیه انجمن شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: نرخ بلیط در پروازهای برنامه ای و چارتری یکسان بوده و دفاتر فروش بلیط حق دریافت وجه اضافه به بهانه چارتر بودن پرواز را ندارند.

مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت با تاکید بر این‌که برای مسیرهای یکطرفه  ۶۰ درصد نرخ بلیط رفت و برگشت محاسبه و دریافت می‌شود به وظیفه نظارتی شرکت‌های هواپیمایی بر نرخ بلیط اشاره و بیان کرد: کارگروهی متشکل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن صنفی شرکتهای هواپیمایی نظارت کامل بر نحوه فروش بلیط عتبات عالیات دارند و در صورت احراز هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می شود.

احمدی گفت: همانطوریکه همواره تأکید شده نرخ‌ها حداکثری است و شرکت‌های هواپیمایی برای جذب مسافر و ایجاد رقابت می‌توانند کمتر از نرخ‌های اعلام شده نیز نسبت به فروش بلیط اقدام کنند.

وی یادآور شد: هموطنان در صورت مواجهه با واسطه‌گران یا پیشنهاد بلیط با نرخ‌های بالاتر می توانند مراتب را برای رسیدگی از طریق سامانه ۱۲۴ سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها، انجمن صنفی شرکتهای هواپیمایی  یا سازمان هواپیمایی کشوری مطرح و پیگیری کنند.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۶
rah jouyan ghoghnos shargh

به گزارش کن نیوز به نقل از ای پی تی ان، “جان کربی” سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: ما امروز از اختلاف بین آمریکا و اتحادیه اروپا بر سر پروازهای اروپایی شرکت هواپیمایی ماهان، خبردار شدیم، واکنش شما چیست و شما چه اقداماتی برای ممانعت از پرواز هواپیماهای این شرکت هواپیمایی در نظر گرفته اید؟، گفت: من از این موضوع آگاهم. اتحادیه اروپا باید خودش درباره تصمیمی که گرفته است، اظهار نظر کند.

وی افزود: من تنها می گویم که تحریم های ما ضد شرکت هواپیمایی ماهان به قوت خود باقی هستند. ما هیچ تمایلی به تغییر آنها نداریم.سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تاکید کرد: مذاکرات ما با همپیمانان اروپایی درباره این موضوعات محرمانه است.

کربی در ادامه در پاسخ به سوال همین خبرنگار که پرسید: آیا اینکه این شرکت هواپیمایی، آزادانه در پایتخت های اروپایی پرواز کند و فعال باشد، مایه نگرانی شما نیست؟، گفت: البته که ما نگران این موضوع هستیم. ما گفتگوهای دیپلماتیک با اعضای اتحادیه اروپا از طریق کانال های دیپلماتیک داریم. من به طور علنی درباره این موضوع صحبت نمی کنم. بدیهی است که ما نگرانیم. اگر ما نگران نبودیم که تحریم‌های خود را ضد این شرکت حفظ نمی کردیم. ما از طریق کانال های دیپلماتیک اقداماتی را در این باره انجام خواهیم داد. ما با متحدان اروپایی خود درباره تمامی موضوعات مرتبط با اقدامات تحریک آمیز ایران از جمله حمایت از تروریسم (مقاومت) در تماس خواهیم بود. این تماس ها به طور منظم وجود داشته است و این موضوع ادامه پیدا خواهد کرد. من بیش از این نمی توانم درباره جزئیات تماس های دیپلیماتیک سخن بگویم.

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۲
rah jouyan ghoghnos shargh

 مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت هواپیمایی ماهان گفت: با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و آیین نامه ابلاغی دولت، قیمت بلیط پروازها به صورت شناور و براساس نیاز بازار و عرضه و تقاضا تعیین می شود.
مهدی علیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواپیمایی ماهان به علت تقاضای بیشتر نسبت به دیگر شرکت های هواپیمایی از قیمت بلیط بالاتری برخوردار است.
وی بیان کرد: امروز به علت نوع خدمات و همچنین نوع هواپیماهای شرکت هواپیمایی ماهان، تقاضا برای پروازهای این شرکت به مراتب بیشتر از سایر شرکت هاست.
وی گفت: قیمت بلیط پروازها در لحظه است و در مسیر کرمان به مقصد تهران قیمت بلیط براساس قانون تعیین شده و با توجه به نیاز بازار و تقاضا افزایش یا کاهش می یابد.
مدیر واحد ارتباطات و امور بین الملل شرکت هواپیمایی ماهان ادامه داد: قیمت بلیط در زمان مسافرت زیاد و تقاضای بالا افزایش و در زمانی که تقاضا کم باشد، کاهش می یابد.
وی با بیان اینکه قیمت بلیط های ماهان در تمامی مسیرهای پروازی به همین شکل است گفت: قیمت پروازهای خارجی ماهان هم بالاتر از سایر شرکت هاست و این موضوع مختص کرمان نیست.

علیاری افزودند: "تمامی قیمت های پروازها تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت های هواپیمایی می باشد."

وی درباره آنچه انحصاری بودن پروازها در کرمان گفته شده است، اظهار کرد: بحث انحصاری بودن در دست شرکت هواپیمایی نیست و شرکت ها برای شهرهای مختلف درخواست می دهند و سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم گیری می کند.

منبع: کن نیوز، رسانه هوانوردى ایران

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۱
rah jouyan ghoghnos shargh

ایران و استرالیا دو سند یادداشت تفاهم همکاری های هوانوردی و موافقتنامه دوجانبه حمل و نقل هوایی بین دو کشور در شهر کانبرا پایتخت استرالیا امضاء کردند.


این یادداشت تفاهم و موافقت نامه همکاری های هوانوردی و حمل و نقل هوایی بین ایران و استرالیا روز چهارشنبه با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در کانبر ا و پس از مذاکرات مقامات سازمان هواپیمایی کشوری ایران و وزارت زیرساخت و توسعه منطقه ای استرالیا امضا شد.
ایران و استرالیا براساس این دو سند تمایل خود را برای توسعه همکاری های دوجانبه در زمینه حمل و نقل هوایی اعلام کرده و راهکارهای عملی آن را مشخص کردند.
دو سند یادشده چارچوب حقوقی توسعه خدمات هوایی بین المللی اعم از مسافربری و تجاری بین ایران و استرالیا را فراهم می کند .
براساس این توافق، زمینه برای عبور هواپیماهای دو کشور از فراز آسمان دیگری، توقف در فرودگاه های یکدیگر، دریافت خدمات هوایی و برقراری پروازهای مستقیم بین شهرهای ایران و استرالیا از جمله پرواز بین شهرهای سیدنی، بریزبن، ملبورن و پرث و شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اصفهان بعد از توافق جداگانه بین شرکت های هوایی متعلق به دو کشور و اولویت های پروازی آنها فراهم می شود.
منبع:ایرنا

ایران و استرالیا دو سند همکاری هوانوردی و حمل و نقل هوایی امضا کردند

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۴۵
rah jouyan ghoghnos shargh