خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

آیا خانم ها میتوانند تنها به هند سفر کنند؟

يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

آیا خانم ها میتوانند تنها به هند سفر کنند؟

کوله گردی تنها مخصوصا برای خانم ها سخت و البته تجریه ی شگفتی است. بعضی کشورها با اینکه مناظر و دیدنی های بسیار جالبی دارند ولی خیلی از خانم ها ریسک سفر به آنها را نمیپذیرند. هند از جمله ی این کشورهاست. در ادامه تجربه ی یک خانم کوله گرد که به تازگی تنها به هند سفر کرده است را میخوانیم:

آیا به عنوان یک زن میتوانید به هند تنهایی سفر کنید؟

البته! تقریبا همه قبول دارند که یک خانم میتواند به هند سفر کند. خطراتی وجود دارد که باید ریسک کنید. مردم گاهی عصبانی هستند، اتوبوس پیدا نمیشود، کودکانی که در بعضی خیابان ها نگاهتان میکنند واقعا گشنه هستند و خیلی چیزهای دیگر. من با تمام اینها روبرو شدم و البته لحظات خوشی هم داشتم. با هندی ها رقصیدم، معابد زیبا دیدم و خاطرات زیبایی دارم. مسلما یک خانم به تنهایی میتواند به هند سفر کند، البته من  هیچوقت این پیشنهاد را به هیچ خانومی نمیکنم!

سفر تنهایی مردان در مقایسه با زنان

مردها آزادی بیشتری از زنها درکشورهایی مثل هند دارند. به عنوان یک خانم باید خیلی مراقب رفتارم میبودم، چون حتی یک نگاه یا دیده شدن پایم، برایم دردسر درست میکرد. هرجا که دراین کشور بروید دوربین و نگاه خیره ی مردم همراهتان است. این تجربه ی لذت بخشی نیست. برای دوری ازاین مشکلات من لباس های عادی میپوشیدم و به همه میگفتم که ازدواج کرده ام.

من نمیتوانم به کسی پیشنهاد کنم به هند برود یا نرود ولی تجربیاتم را میتوانم دراختیار بگذارم. فکر میکنم وقتی زیبایی ظاهری هند، رنگ ها و جاذبه ها عادی میشوند، هند واقعی دیده میشود:فقیر! هند فرهنگ بسیار غنی ای دارد ولی کشور بسیار فقیری است. هرجا بروید نشانه های این فقر وحشتناک را در خیابان ها میبینید.

درواقع هند واقعی وجود ندارد، هرچه هست تجربه ی شما از این سفر است. مثلا تجربه ی من دیدار با زنی بود که بدون دانستن کلامی انگلیسی کلوچه ی خانگی تعارف کرد. یا راننده ای که بعد از پیاده کردن من بهم گفت:”دفعه ی بعد که اینجا بیایی من مرده ام”

من ازاین تجربه ام نمیترسم. هند مرا به چالش کشید و بینش مرا عوض کرد. هند عالی است و من مطمئنا دوباره به آن سفر خواهم کرد، ولی اینبار تنها نمیروم!

منبع: huffingtonpost.com

برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی