خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

این اقامتگاه ها را در جایی دیگر نخواهید دید!

سه شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

این اقامتگاه ها را در جایی دیگر نخواهید دید!

۴ مکان فوق العاده برای اقامتی رویایی

به جایی که در آخرین سفرتان اقامت کردید، فکر کنید. آیا آنجا فقط یک جای خواب بود یا یک جای زیبا پر از رنگ های آن منطقه و اطراف آن پر از حیوانات زیبای حیات وحش بود؟ ما از یک کارشناس و توریست که تجربه زیادی در گشت و گذار در دور دنیا دارد، خواستیم تا فوق العاده ترین هتل ها و هاستل های سراسر دنیا را به ما معرفی کنند. در ادامه با راه جویان ققنوس شرق همراه باشید تا بهترین مقاصد سفر را به شما معرفی کنیم.

میهیر گره (Mihir Garh)، راجستان، هند

هتل میهیر گره (Mihir Garh) در وسط صحرای تار (Tahr Desert) نزدیک جادپور قرار دارد. این اقامت گاه شبیه یک قلعه شنی بزرگ و مثل یک سراب به نظر می رسد، اما باید بگوییم «قلعه خورشید» کاملاً واقعی است. بیش از ۱۵۰ سنگ تراش، آهنگر و هنرمند به مدت دو سال برای ساخت این بنا کار کرده اند که به گفته صاحب آن رویایی بوده که به واقعیت پیوسته است. اینجا فقط ۹ سوییت بسیار بزرگ دارد که نشان می دهد در ساخت این بنا چیزی فراتر از سود مالی مد نظر بوده و آن هم لذت ساخت چنین مکانی است. همه چیز در اینجا از شومینه کاهگلی گرفته تا چوب پرده ها به صورت سنتی ساخته شده اند و اینکه چقدر این طراحی هنرمندانه بازتاب کننده طبیعت پیرامونش است. لبه های گرد، یادآور خانه های قبیله محلی بیشنوئی(Bishnoi)، طاووس هایی که پرنده ملی هند است و بیرون در کنار درختان اقاقیا در حال تکان دادن دم جواهرنشان خودشان هستند و نقاشی های دیواری زیبا که همگی در کنار هم زیبایی وصف ناپذیری را ایجاد کرده اند. هتل میهیر گار یک نمونه کمیاب است که نه تنها یک محل خاص برای اقامت بلکه مکانی برای آشنایی با سنت ها معماری و هنری راجستان و به خصوص جادپور است.

 

پرندیپارت بی اند بی (Prendiparte B&B)، بولونیا، ایتالیا

اقامت در جایی مثل برج پرندیپارت، را تاکنون تجربه نکرده اید. شما در اینجا فقط یک اتاق را اجاره نمی کنید بلکه کل این برج ۹۰۰ ساله در اختیار شماست. این برج که ۶۰ متر ارتفاع دارد، دومین برج بلند بولونیا و یکی از ۲۰ برج باقی مانده شهر از قرون وسطی است. این برج در ابتدا مقری برای خانواده قدرتمند پرندیپارت بود که بعد ها تبدیل به مدرسه دینی و در سال ۱۷۰۰ میلادی از آن به عنوان یک زندان دینی استفاده می شد. اتاق نشیمن در دو طبقه اول که شامل یک اتاق نشیمن دنج است که به صورت کلاسیک مبلمان شده ، یک اتاق خواب با سقف کوتاه و آشپزخانه است. بالای این قسمت زندان سابق قرار دارد که اتاقی است که دیواره های آن هرکدام ۲ متر ضخامت دارند و هنوزهم آثار نقاشی های زندانیان بر روی دیوارهای آن قابل مشاهده است. علاوه بر آن تراس پشت بام چشم انداز فوق العاده ای از شهر بولونیا دارد. مثل اغلب مردم وقتی از برج بازدید کردم شگفت زده شدم . یادم می آید وقتی از پله های پر شیب برج بالا می رفتم، به این فکر می کردم که چقدر شگفت انگیز است که این جا حتی برای یک شب هم که شده در اختیار من است.

 

قصر السراب، امارات متحده عربی

قصر السراب مانند سرابی در لبه صحرای وسیع از دل شن های روان بیرون آمده است. در فضای بیرونی دیواره ای کنگره دار نمایانگر قلعه ای قدیمی است. دکوراسیون داخلی اتاق ها با پارچه های مجلل، نقوش اسلامی حکاکی شده، قالیچه های دستباف، درهای چوبی و فانوس های فلزی، رویای شب های عربی را تداعی می کند. صنایع دستی بسیار با ارزش موجود در کتاب خانه متعلق به دورانی است که ساکنین کم این منطقه خرما می کاشتند و بادیه نشین بودند. با کارهای جالبی که در داخل این ریزورت انجام می دهید بیشتر با فرهنگ محلی این ناحیه آشنا می شوید. نقاشی با حنا بر روی دست و بالارفتن از تپه های بلند ۳۰۰ متری با شتر، آشنایی با نژاد سگ تازی و یا بالا و پایین رفتن از روی تپه های شنی با ماشین های شاسی بلند، از جمله این کارها هستند. بعد از همه این ها ناهار مفصلی که در کنار حوض یا بر روی تراس سرو می شود هم بسیار دلپذیر است. همچنین می توانید در کنار آتش و بر روی فرش در صحرا بنشینید و در مراسم بادیه نشینان شرکت کنید. این ریزورت صحرایی که در ۲۰۰ کیلومتری ابوظبی قرار دارد، کاملاً دنیایی متفاوت از ریزورت آناتارا دارد. در سفری که به این محل داشتیم بر روی یک تپه شنی بلند با یک بازبان آشنا شدیم و پسرش در همان حوالی در حال بازی بود. مشاهده قدرت این پرنده با شکوه از نزدیک بسیار جالب و هیجان انگیز بود.

 

کره های روح آزاد(Free Spirit Spheres)، بریتیش کلمبیا، کانادا

کره های روح آزاد جزیره ونکوور در بریتیش کلمبیا، که شبیه کره های غول پیکر چشم هستند، با استفاده از طناب های محکم از درخت آویزان شده اند. از طریق پلکان طنابی و پلکان باریک فلزی می توان وارد این کره ها شد که داخلش شبیه کابین داخل قایق است و دارای تخت وکمد است. وقتی داخل این کره ها می شوید، احساس می کنید داخل یک قوری یا اسپیکر آی پاد هستید. هدف اصلی از ساخت این خانه های درختی معلق در هوا که شبیه حباب هستند و هر کدام شان اسم های خاصی مثل ارین و ملودی دارند، تشویق شما برای ارتباط برقرار کردن با پرنده های کنجکاو و گنجشک های آواز خوان این منطقه و قرار گرفتن در دل دنیای طبیعت است. داخل این کره ها مثل لانه پرنده ها نیست و دارای امکانات مختلفی مثل دوش، سونا و یک آشپزخانه کامل است و با یک باربیکیو روی یک ایوان سرپوشیده امکاناتش کامل شده است. بیدار شدن با صدای سمفونی پرندگان، چشم انداز زیبای شهر و پرنده هایی که از پنجره پیداست واقعاً لذت بخش است.

برچسب ها: خرید بلیط هواپیما | خرید آنلاین بلیط هواپیما | چارتر | قطار زندگی | قطار خاطرات | بلیط چارتر | بلیط هواپیما | بلیط قطار | قطار | HK۲۴.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۸
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی