خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

ساخت بزرگترین فرودگاه کویت آغاز شد

يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۶:۴۲ ب.ظ

ترکیه از آغاز عملیات احدات بزرگترین فرودگاه کویت با هزینه بیش از شش میلیارد دلار خبر داد.


به گزارش کن نیوز به نقل از ایرنا- ترکیه با اعزام یک هیات عالی رتبه  اقتصادی به کویت و انجام توافقات مقدماتی برای ساخت این فرودگاه  زمان اتمام پروژه را ۴ سال تعیین کرده است.

کویت طی قراردادی احدات این فرودگاه جدید را که قرار است در مساحتی بالغ بر ۷۰۰ هزار متر مربع ساخته شودـ به شرکت ترکیه ای لیماک واگذار کرده است.
بر اساس طرح های اولیه این فرودگاه دارای ۵۱ گیت بوده و ظرفیت جابه جایی ۲۵ میلیون نفر در سال را خواهد داشت : این فرودگاه همچنین قادر است همزمان از ۲۰ هواپیمای پهن پیکر میزبانی کند.

کویت که پس از کاهش قیمت نفت خام در بازارهای جهانی با کسری بودجه قابل توجهی مواجه شدهـ به دنبال ایجاد تنوع در منابع درآمدی است . در همین راستا دولت این کشور طرح های زیادی را به منظور سرمایه گذاری های گسترده ای در بخش گردشگری به اجرا گذاشته و به دنبال شناسایی منابع مالی غیر نفتی است.

در همین راستا دو طرح بزرک گردشگری شامل – ساخت مجتمع های تجاری و تفریحی در مناطق مرزی با عربستان و عراق با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد دلار در این کشور اجرایی خواهد شد تا علاوه بر شهروندان کویتی – هزاران تن از اتباع کشورهای حاشیه خلیج فارس که از راه خاک کویت به عراق یا عربستان سفر می کنندـ از این خدمات گردشگری بهره مند شوند.

کویت در طول سال به خصوص در ایام محرم و اربعین حسینی از کاروان های زائران شیعه که از بحرین – عربستان – قطر و امارات متحده عربی رهسپار کربلای معلا می شوند مبالغی را دریافت می کند و سود زیادی از این طریق نصیب کویت می شود.

از سوی دیگر روابط خوب و حسنه کویت با بغداد نیز شرایط رفت و آمد زائران با خودروهای شخصی را به عراق فراهم آورده است دولت کویت با پیش بینی قیمت نفت بر پایه ۴۳ دلار در بودجه سالیانه خود تا سال ۲۰۱۹ امیدوار است به تدریج به منابع مالی بیشتری دست یابد و مشکلات مالی پیش روی خود را از طریق ذخیره ارز برطرف کند .شیخ صباح الاحمد امیر کویت نیز یکی از اهداف مهم و بلند مدت دولت این کشور را تبدیل شدن کویت به یک مرکز مالی -تجاری مهم در خاورمیانه دانسته و بارها بر بسیج تمامی امکانات در جهت تحقق این هدف تاکید کرده است.

در همین راستا تسهیلات ویژه ای نیز به اتباع بیش از ۵۰ کشور دنیا در فرودگاه کویت ارائه می شود تا بدین وسیله کویت بتواند بخشی از گردشگران دبی را به سمت خود جذب کند- کویت در پطول ایام سال میزبان بیش از یک میلیون گردشگر است و به دنبال تقویت این صنعت می باشد.

تقویت توانمندی های گردشگری کویت با هدف کاستن حجم وابستگی این کشور به نفت و پایان دادن به بحران اقتصادی می باشد از اهداف میان مدت دولت این کشور به شمار می رود.

منبع: کن نیوز

ساخت بزرگترین فرودگاه کویت آغاز شد

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۶
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی