خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

نخستین هواپیمای جهان با بال‌های تاشو

چهارشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

کن نیوز به نقل از فارس، هنگامی که یک عقاب به سمت زمین شیرجه می‌رود بال‌های خود را جمع می‌کند تا حین افزایش شتاب و سرعت، کنترل بهتری روی خود داشته باشد.

این سناریو مورد توجه سازمان فضایی ناسا قرار گرفته است تا نسل جدید هواپیما را تولید کند.ناسا در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیده است که ساخت هواپیما با بال‌های تاشو می‌تواند علاوه بر افزایش سرعت، شتاب و قابلیت کنترل‌پذیری، مصرف سوخت را به میزان قابل ملاحظه کاهش دهد. ناسا این پرنده متفاوت را «Spanwise با بال‌های تطبیق‌ پذیر» (SAW) نامگذاری کرده است.

ساخت هواپیما با بال‌های تاشو تاکنون برای نگهداری از آنها در پارکینگ مورد بررسی قرار گرفته بود و این نخستین بار است که پرواز یک هواپیما با بال‌های تاشو مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

در حال حاضر برخی هواپیماهای بزرگ با بال‌های جهت‌دار و طبیق‌پذیر ساخته می‌شوند تا امکان حمل آنها از کارخانه تا فرودگاه وجود داشته باشد.

با این وجود ناسا ادعا می‌کند یک پروژه کاملا متفاوت را برای پرواز هواپیما با بال‌های تاشو پیش می‌برد.سازمان ملی هوانوردی و فضانوردی آمریکا اعلام کرد که تاکنون مدل‌های مفهومی مختلف در این زمینه ارایه شده است. ولی این نخستین بار است که یک هواپیما با بال‌های تاشو به پرواز درمی‌آید.

منبع: کن نیوز

نخستین هواپیمای جهان با بال‌های تاشو

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۲
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی