خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

کن نیوز به نقل از مهر:

سید فخرالدین هاشمی مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: به منظور راه‌اندازی خطوط جدید مطالعات جامع و مفصلی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این خصوص آمار مسافران و میزان تقاضا برای هر خط پرواز مورد بررسی قرار گرفته است، افزود:حتی میزان مسافرت‌ها به استان‌های مختلف از شرکت‌های حمل‌ونقل استان احصا شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان با تأکید براینکه هم اکنون پروازهای اردبیل- تهران و اردبیل- مشهد از فرودگاه مرکز استان انجام می‌شود، تصریح کرد: در نظر داریم برای نوروز امسال دو خط پروازی به مقاصد شیراز و کیش دایر کنیم.

وی با بیان اینکه برقراری پرواز مستقیم به استان های مرکزی و جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفته است، متذکر شد: شهرهای اصفهان، عسلویه، ساری و بندرعباس مقاصد دیگری است که برای برقراری پرواز مستقیم برنامه‌ریزی می شود.

هاشمی با تاکید براینکه خط پروازی اردبیل – عسلویه در اولویت است، متذکر شد: با تأمین چارتر به دنبال هواپیمای کوچک هستیم تا پروازها متناسب با تقاضای مسافران انجام شود.

وی با اشاره به آمارهای احصا شده از بررسی های میدانی و نیز از شرکت‌های حمل‌ونقل عنوان کرد: این آمارها نشان می دهد که ۳۱ درصد از سفرهای انجام شده از اردبیل به مقصد تهران بوده که از این تعداد نیز بسیاری از مسافران به استان های مرکزی و جنوبی مسافرت می کنند.

منبع: کن نیوز

پرواز مستقیم از فرودگاه اردبیل به ۶ استان کشور برقرار می‌شود

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار# #خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

خرید #آنلاین #بلیط #هواپیما و #قطار

راه جویان ققنوس شرق#

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۰
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی