خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: پروازهای این فرودگاه از امروز اول آبان به مدت ۲۵ روز به دلیل اجرای طرح توسعه باند پروازی و روکش آسفالت لغو شد.

کن نیوز به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ،علی محسنیان افزود: هماهنگی ها و تدابیر لازم در این خصوص نیز انجام شده و در صورت طولانی شدن روند اجرای طرح توسعه باند پروازی نیز تعطیلی این فرودگاه تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به طرح توسعه باند فرودگاه یاسوج گفت: این طرح هم اینک بالای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عوامل اجرایی به صورت ۲۴ ساعت و در سه نوبت کاری مشغول فعالیت هستند.

مدیر فرودگاه یاسوج اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این طرح را نیز بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تأمین ۵۰ درصد این اعتبار سهم شرکت هواپیمایی و ناوبری هوایی جمهوری اسلامی ایران و ۵۰ درصد دیگر نیز سهم استانداری کهگیلویه و بویراحمد است.

محسنیان گفت:تاکنون نیز افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است. وی با بیان اینکه با بهره برداری طرح توسعه ای،سطح خدمات نیز ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت،افزود: ظرفیت هر پرواز در روز از ۶۰ مسافر به ۱۰۰ نفر افزایش می یابد.

محسنیان گفت: طول باند فعلی فرودگاه یاسوج هم اینک حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر است که در عملیات توسعه سطوح پروازی مقرر شده ۶۰۰ متر به آن اضافه شود.

فرودگاه یاسوج یکی از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۷۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج تا قبل از آغاز دولت یازدهم تنها ۲ روز در هفته بود، که با تلاش و پیگیری مسئولان هم اکنون شمار پروازهای این فرودگاه در همه روزهای هفته است.

منبع: کن نیوز(پایگاه خبری تحلیلی صنعت هوانوردی)

https://goo.gl/NnrrNN

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۱
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی