خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان ،رضا جعفرزاده گفت: رضایتمندی شرکت های خارجی در دریافت سرویس مناسب از سیستم کنترل فضای کشور می‌تواند تاثیر زیادی در جذب شرکتهای خارجی و به تبع آن شاهد  ارز آوری بیشتری در این زمینه باشیم.
  وی اظهارداشت: کنترلرهای ترافیک هوایی با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه توانسته اند در ارائه سرویس های اطلاعات پروازی و کنترل ترافیک فرودگاهی و مدیریت ترافیک مسیرهای هوایی داخلی و خارجی رضایتمندی شرکت های هواپیمایی را داشته باشند.
  مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از آنجائیکه هواپیماها از زمان استارت گرفتن تا فرود در فرودگاه مقصد و توقف آن بر اساس مقررات ایکائو تحت نظارت این کنترلرها هستند می توان آنها را به عنوان مهمترین پشتیبان خلبانان در طول پرواز و به خصوص زمان اضطرار به شمار آورد مضافاً به اینکه ایجاد بستر مناسب برای حرکت روان ترافیک عبور و مرور هوایی و ارائه سرویس های اطلاعات ضروری جهت حفظ ایمنی پروازها، جلوگیری از برخورد هواپیماها با موانع یا جلوگیری از برخورد آنها در فرودگاه ها از جمله وظایف حساس کنترلرها به شمارآورد.
 جعفرزاده در پایان افزود: لازم است به این مناسبت از این قشر متخصص و متعهدی که همواره نقش به سزایی در ارتقا ایمنی و بی خطری پروازها داشته اند و  آنها را به چشمانی بیدار مثال زده اند و توفیقاتشان مرهون تمرکز، توان تجزیه و تحلیل بالا و سخت کوشی بوده تقدیر شود.
منبع: خبر فارسی

https://goo.gl/SThwkJ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۹
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی