خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

در حالی که بسیاری از خطوط هواپیمایی در جهان در حال ممنوع کردن حمل گوشی گلکسی نوت ۷ توسط مسافران به علت آتش گرفتن باتری آنها هستند، برخی از آنها نیز راه حل دیگری برای حفاظت از مردم برگزیده اند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از مشبل، خطوط هواپیمایی آلاسکا در آمریکا از کیف مهار آتش ویژه ای در پروازهای خود بهره گرفته تا در صورت آتش گرفتن ناگهانی گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ بتوان از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری کرد.

این کیف بزرگ قرمزرنگ پس از قرار گرفتن گوشی معیوب یا به شدت داغ شده قادر است از تداوم آتش سوزی جلوگیری کند. برای این کار تنها باید گوشی را در درون کیف یاد شده قرار داد و زیپ آن را به طور کامل بست. البته این خطوط هواپیمایی هم روشن کردن یا شارژ این گوشی در حین پروازهای خود را ممنوع کرده است.


کیف یاد شده به گونه ای طراحی شده که حتی در برابر دمای ۱۷۶۰ درجه سیلیوس هم مقاوم است و آتش نمی گیرد. این کیف تابدان حد بزرگ است که می تواند یک لپ تاپ بزرگ را هم در خود جای دهد.

در ماه های اخیر خبرهای متعددی در مورد آتش گرفتن گوشی گلکسی نوت ۷ منتشر شده و این امر باعث شده سامسونگ تولید این گوشی را به طور کامل متوقف کند.

منبع: هدهد نیوز

https://goo.gl/wp8QyG

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۲۷
rah jouyan ghoghnos shargh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی