خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار

خرید و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و قطار با کارت شتاب در سایت hk24.ir | قیمت مناسب | راه جویان ققنوس شرق
سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و ماهان با امکان استرداد آنلاین بلیط | آژانس هواپیمایی راه جویان ققنوس شرق مناسب ترین قیمت | ایرلاین های معتبر | پشتیبانی 24 ساعته

طبقه بندی موضوعی

هدیه برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

بهترین هدیه برای مسافر

لذت و ارزش سفر بر کسی پوشیده نیست و هرکس در زندگی به دلایل مختلفی سفر می کند. اما برای بعضی افراد سفر صرفا یک تفریح نیست و یک سبک زندگی لذتبخش است. اگر یکی از نزدیکان و  دوستانتان اهل سفر و مسافرت است و می خواهید به مناسبت تولد یا حتی بی مناسبت برای او هدیه و کادو بخرید با ما همراه باشید. در این مطلب ۷ ایده بهترین هدیه برای مسافر و کسانی که زیاد اهل سفر هستند را به شما معرفی می کنیم که برای آن ها بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

۱- هدفون بی سیم یا وایرلس | Wireless Headphones

موسیقی هر صحنه ای از زندگی را زیباتر و خاطره انگیزتر می کند و بسیاری از افراد عادت دارند مدام به موزیک های مورد علاقه شان گوش بدهند. هرچند گوش دادن به موسیقی در همه حال می چسبد، اما در طول سفر لذت بیشتری دارد. بهترین هدیه برای مسافر و کسی که زیاد اهل سفر است می تواند یک هدفون وایرلس باکیفیت باشد! کسانی که اهل سفرند حتما سلکشنی از موزیک های مورد علاقه شان را جمع آوری کرده اند و دوست دارند در طول سفر آن ها گوش بدهند. پس چه هدیه ای بهتر از یک هدفون بی سیم که همیشه همراه او باشد و در هر لحظه از سفر شما را به یادش بیندازد؟! در حال حاضر مدل ها و انواع مختلفی از این هدفون ها وجود دارد که امکان انتخاب مناسب ترین هدفون را برای شما فراهم می کند. هدفون وایرلس چون بدون سیم است برای کسانی که در حال سفرند و وسایل زیادی همراهشان است بسیار ایده آل و مناسب است و به آن ها اجازه می دهد در طول پرواز در هواپیما یا در سفرهای جاده ای و حتی در مکان های شلوغ و پرازدحام به آهنگ مورد علاقه شان گوش کنند.

۲- کیف لوازم آرایشی بهداشتی | Toiletry Kit

اگر در بین دوستان یا نزدیکانتان کسی را دارید که زیاد اهل سفر است و مواقع زیاد و طولانی را در سفر می گذارند یک پکیج یا کیت لوازم آرایشی بهداشتی می تواند بهترین ایده برای هدیه باشد. کیت های مختلفی در بازار موجود هستند که کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز را در بسته بندی های کوچک و قابل حمل و در یک کیف جمع و جور ارائه می کنند. مطمئنا کسی که زیاد اهل سفر است دوست دارد به بهداشت و آراستگی ظاهرش اهمیت بدهد و هم دوست ندارند این وسایل جا و فضای زیادی را اشغال کنند. بنابراین بهترین ایده هدیه برای مسافر و کسی که زیاد سفر می کند می تواند کیت های لوازم بهداشتی آرایشی باشد. برندهای مختلف و معتبر همگی چنین پکیج هایی را ارائه می کنند که می توانید با توجه به نیازهای فرد، کیت مناسب را برای او تهیه کنید و به او هدیه بدهید. یک شامپوی کوچک، ضدآفتاب، لوسیون بدن، خمیردندان و … در اندازه های کوچک و قابل حمل در این کیت ها ارائه می شوند.

۳- کیف های بسته بندی | Packing Cubes

کسانی که زیاد مسافرت می کنند یک چیز را خوب بلدند و آن هم هنر بسته بندی کردن وسایل و چیدن چمدان و کوله است. هیچ کس دوست ندارد چمدان های سنگین و بزرگ را دائما با خود حمل کند، بنابراین کسی که اهل سفر است یاد می گیرد که اولا لوازم واجب و ضروری را همراه ببرد و بعد این که آن ها را در بسته بندی های جمع و جور قرار بدهد تا فضای کمتری اشغال بکنند. کیف های بسته بندی محفظه های سبک و زیپ داری هستند که در اندازه های مختلف وجود دارند و برای بسته بندی عالی هستند. این کیف ها را می توانید از فروشگاه های مختلف که وسایل سفر می فروشند تهیه کنید. با توجه به این که دوستتان با کوله پشتی سفر می کند یا چمدان، می توانید کیف های مناسب را در اندازه های مختلف برای او بخرید و به او هدیه بدهید. این کیف ها بهترین هدیه برای مسافر و کسانی است که زیاد اهل سفر هستند و مطمئن باشید که این هدیه شما بسیار برای او کاربردی و مفید خواهد بود.

۴- کفش پیاده روی سبک

کسانی که زیاد سفر می کنند، به ویژه کوله گردها و مسافران ماجراجو که خودشان بار سفر می بندند و بدون تور و راهنما به سفر می روند تجهیزات خاصی هم نیاز دارند. این افراد معمولا در طول سفر زیاد راه می روند و گشت و گذار و قدم زدن در مقصد بخشی جذاب و هیجان انگیز از تجربه سفر آن هاست. بنابراین بهترین هدیه برای مسافر و کسی که زیاد سفر می رود می تواند یک کفش پیاده روی سبک و باکیفیت باشد. اگر می خواهید هدیه ای برای دوستتان بخرید که کاملا به درد بخور و کاربردی باشد در مورد یک جفت کفش پیاده روی و اسپرت فکر کنید. این کفش ها بسیار سبک هستند و به راحتی در کوله و چمدان جای می گیرند و باعث لذتبخش تر شدن پیاده روی و تجربه سفر می شوند. برندهای مشهور وسایل ورزشی مثل نایک و آدیداس کفش هایی ویژه پیاده روی دارند که بسیار سبک، راحت و بادوام هستند و برای کسانی که زیاد اهل سفر هستند ایده آلند.

۵- بالش سفری

همه ما تا به حال بارها سفر کرده ایم و با اهمیت خواب کافی در سفر آشنا هستیم. از طرفی معمولا در طول سفر امکان خواب راحت برای ما آنچنان فراهم نیست و در مواقع زیادی مجبوریم در هواپیما یا داخل ماشین بخوابیم و استراحت کنیم. خوشبختانه در حال حاضر بالش های سفری متعددی وجود دارند که در اندازه و شکل های مختلف وجود دارند و به ما کمک می کنند در طول سفر و در هر وضعیتی که هستیم بتوانیم خوابی آرام و آسوده داشته باشیم. بالش های بادی کاملا جمع می شوند و فضایی ناچیز را اشغال می کنند، اما با باد کردن آن ها می توانید بالشی راحت و مفید داشته باشید. برندهای مختلفی در زمینه بالش های سفری فعالیت می کنند و این بالش ها را کیفیت و قیمت های مختلف به فروش می رسانند. این بالش ها بهترین هدیه برای مسافر و کسانی است که اهل سفر هستند و مطمئن باشید دوستتان از این هدیه بسیار خوشحال خواهد شد.

۶- پاور بانک یا شارژر همراه | Portable Phone Charger

امروزه هرکس وسایل الکترونیکی زیادی همراهش دارد که نیاز به شارژ شدن دارند. موبایل، تبلت، لپتاپ، دوربین عکاسی، پخش کننده و آیپاد و …بخشی جدایی نشدنی از زندگی روزمره ما هستند و زندگی ما تا حد زیادی به آن ها وابسته شده است. یکی از مشکلاتی که در طول سفر پیش می آید مشکل خالی شدن باتری این وسایل است. ما در طول سفر دائما به پریز برق دسترسی نداریم و به همین دلیل در هر لحظه ممکن است با خاموش شدن تلفن همراه و … روبرو شویم. پاور بانک یا شارژر تلفن همراه وسیله ای بسیار کارآمد و مفید در طول سفر است که در لحظه که نیاز داشته باشیم امکان شارژ موبایل و وسایل الکترونیکی مان را برای ما فراهم می کند. بنابراین مطمئن باشید بهترین هدیه برای مسافر و کسی که زیاد اهل سفر و مسافرت است همین پاوربانک ها خواهند بود. پاوربانک های متعددی در بازار وجود دارند که قیمت ها و ظرفیت های مختلفی هم دارند و می توانید با توجه به نیاز دوستتان بهترین و مناسب ترین گزینه را برای او انتخاب کنید.

۷- کوله پشتی

کوله پشتی یکی از کارآمدترین و بهترین وسایل و تجهیزات سفر است و کسی که زیاد سفر می کند کاملا با اهمیت یک کوله پشتی خوب آشناست. بک پکرها و کسانی که با کوله پشتی سفر می کنند یا حتی کسانی که بیشتر وسایلشان را در چمدان قرار می دهند هم به یک کوله پشتی جمع و جور و با کیفیت نیاز دارند. کوله پشتی بهترین هدیه برای مسافر و افرادی است که عاشق سفر و مسافرت هستند و با این هدیه می توانید محبت و علاقه خود را به او نشان بدهید! همان طور که می دانید کوله پشتی انواع بیشماری دارد و از کوله پشتی خیلی کوچک و دم دستی تا کوله پشتی های بزرگ و چند روزه متغیر هستند و علاوه بر این، کیفیت و امکانات آن ها هم با هم متفاوت است. بنابراین اگر می خواهید برای دوستتان کوله پشتی بخرید اول باید ببینید که او چه نوع مسافری است و به چه نوع کوله پشتی نیاز دارد. در این صورت می توانید یک کوله پشتی مناسب برای او تهیه کنید و بهترین هدیه را به او بدهید

منبع: travelversed.co

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی